что делать в этой ситуации?
что делать если на улице человеку в глаз или в глаза каким то образом попадет агрессивное вещество(химическое вещество,зеленка,йод,краска)?и как быть если у человека в этот момент была вода под рукой?я вижу только такой вариант,сразу ложится на пол и промыть лежа глаза водой из баклажки.но ведь это неудобно,стыдно перед прохожими.что же делать в этой ситуации?как спасти глаза и в то же время не посрамиться?
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Марія Радченко
Я думаю, если такая ситуация случится, то вам будет все равно до прохожих.
психолог онлайн
Марія Радченко
Здравствуйте.
цитата:
но ведь это неудобно,стыдно перед прохожими.что же делать в этой ситуации?как спасти глаза и в то же время не посрамиться?
В Вашем личном опыте или в ближайшем окружении были случаи, когда не оказывали себе или другим неотложную помощь из-за стыда перед прохожими?
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Григорівна Веленко
цитата:
что же делать в этой ситуации?как спасти глаза и в то же время не посрамиться?
Так о чем вы, на самом деле, печетесь - о безопасности или о том, что может накрыть стыд?
психолог онлайн
Доброго вечора!
Я правильно Вас зрозуміла - у Вашому житті вже була ситуація, коли в очі Вам, чи комусь потрапила агресивна речовина? І як та ситуація скінчилася?
Якщо людина потрапляє в такі обставини, як на мене, вже не до почуття сорому, адже, мова іде про спасіння очей. І тоді в такі моменти важлива кожна секунда, а не роздуми "якби хтось щось поганого не подумав про мене".
Отже, як на мене, проблема може бути не стільки в агресивній речовині, скільки у просто велетенській залежності від думки оточуючих. А така залежність, як правило, формується в дитинстві - або під впливом ставлення батьків до дитини, або ж передається від батьків " спадково" у вигляді певної деструктивної установки, чи поведінкової моделі. І тому потрібно розбиратися саме з цим.
Як батьки ставилися до Вас в дитинстві? Чи були епізоди, коли Вас дуже соромили перед іншими людьми?
На скільки самі батьки залежать від того, хто і що про них подумає?
психолог онлайн
Добрий день.
У випадку коли вам загрожує небезпека, чому вас хвилює думка інших?
Чого ви вважаєте, що інші люди будуть вас засуджувати у випадку, коли ви піклуєтесь про себе та свою безпеку?