Захоплюватись ескортницями - зрада чи ні
Ми з хлопцем зустрічаємося пів року. Я і раніше помічала що він часто дивиться на дівчат в інстаграмі (під дівчатами маю на увазі акаунти онліфанщиць та інших ескорт моделей), багато разів казала, що мене це чіпляє у відповідь отримувала: але люблю ж я тебе. Мене не покидали тривожні думки і я недовго думаючи (прошу не засуджувати за цей вчинок, сама знаю що так робити не можна і питання зовсім в іншому) залізла в його телефон. Він майже кожен день переписується з другом де відправляє йому нову «знахідку». З підписами на кшталт «Боже яка афігенна», «Просто бомба», «Це найгарніша кого я бачив у житті», «Ти подивись яка сексі це просто виніс мозку», «Я б за таку дівчину все б віддав», «Я б її… і тд і тп». Після цього в мене пропало будь-яке бажання спати з ним. Вже тиждень мені бридко коли він мене торкається, мені здається. що під час нашого сексу він уявляв їх. Не знаю, можливо це норма для чоловіків і я себе накручую але я тепер не можу спокійно жити з цією думкою. Коли він просто дивився на них в стрічці я розуміла що він просто дивиться на них, а з такими коментарями і з тим як щиро він захоплюється пошуком цих дівчат і як про них відгукується це вже на мою думку ненормально. А щось йому предʼявити я не можу бо я втрутилась в його особистий простір і телефон
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий день.
Дякую, що поділилися цим досвідом — це непроста і болісна ситуація, і ваші почуття абсолютно зрозумілі. Ви маєте повне право відчувати тривогу, відразу, сумнів — усе це є природною реакцією на те, що сталося.
Те, що ви раніше вже відкрито говорили про свої переживання, а натомість отримували відповідь на кшталт «але ж я тебе люблю», — може відчуватись як знецінення. Бо любов — це не тільки слова, а й дії, які враховують межі, чутливість і потреби партнера.
Так, перегляд сексуалізованого контенту — явище досить поширене. Але коли це відбувається систематично, з активним коментуванням, передаванням «знахідок» другу, захопленням іншими жінками на тлі ваших слів про дискомфорт — це може викликати відчуття глибокої зради й знецінення. Ваші емоції не є перебільшеними чи надмірними. Ви реагуєте на те, що є.
Щодо перегляду його телефону — звісно, ідеальним було б уникнути цього. Але те, що ви туди заглянули, не стало причиною проблем — радше підтвердженням того, що ваша інтуїція вас не підводила. Це радше симптом недовіри, яка вже виникла раніше.
Зараз, можливо, найважливіше запитати себе:
Чи добре мені в цих стосунках? Чи відчуваю я себе бажаною, цінною, в безпеці? Чи можу я довіряти цій людині на глибинному рівні?
Це не обов’язково про те, щоб щось йому доводити — це про чесність із собою.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня.
Ви пишете, що для Вас це не нормально.
Справа не в тому, що Ви не хочете йому говорити про те, що знаєте, бо Ви таємно переглядали інформацію в його телефоні.
Справа в тому, що він такий як є, і є факти, що він переглядав, він пересилав другу з певними коментарями. Це вже є, незалежно від того, чи Ви це обговорите. І Вас це зачіпає.
Чого Ви хочете для себе у зв'язку з цією ситуацією?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381287 для Ірина Василівна
Я не знаю як правильно відповісти на це питання. Я не вважаю, що це причина для розрива стосунків отак одразу. А щоб поговорити про це в мене немає аргументів та доказів. Хоча певно навіть аби ми про це поговорили це вряд чи б закінчилось. Я хочу зрозуміти для себе чи для нього це просто «захоплення», залежність, тощо. Чи не заходить це далі ніж перегляди їх фото, чи не уявляє він на моєму місці когось з них, чи не порівнює мене з ними.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381286 для Дарія Андріївна
Я не можу сказати, що в нас погані стосунки, в іншому мене все повністю влаштовує, та і до цього моменту я відчувала себе коханою, я почувала себе добре. Десь всередині звісно періодично проскакували думки згадуючи його стрічку в інстаграм але я намагалася не зациклювати на цьому увагу. Але після побаченого мене наче відвернуло. Мені бридко. Бо я не розумію що це. Чи це просто захоплення, інстинкти, залежність від матеріалу такого характеру. Чи він весь цей час не уявляв їх на моєму місці, чи не порівнює він мене з ними, чи йому недостатньо одної мене. Особливо коли я бачу як сильно я відрізняюсь від типажу цих дівчат виникає ще більше питань чому тоді він зі мною.
психолог онлайн
Звучить так, ніби ви зараз шукаєте не стільки доказів чи підстав для розриву, скільки внутрішніх відповідей: що саме стоїть за його поведінкою? Чи це просто візуальне захоплення, звичка, залежність, чи щось глибше — наприклад, фантазії, порівняння, емоційна віддаленість.
Якщо ви відчуваєте, що для вас це не є автоматично причиною для розриву, значить, вам важливо не розірвати — а зрозуміти. І, можливо, почути від нього:
«Ти для мене найважливіша. Я не порівнюю тебе ні з ким. Ти — моя реальність, а не фантазія. Я з тобою, і не уявляю на твоєму місці нікого іншого.»
Але разом з цим важливо запитати себе: а чи зможу я повірити, якщо він мені це скаже?
Бо довіра — це не просто слова, це внутрішнє відчуття, яке або є, або потребує часу, щоб відновитись.
І якщо зараз вам бракує доказів, щоб "щось пред’явити", то насправді це і не про докази. Це про біль, сумнів, тривогу і про бажання знати:
Чи справді я для нього єдина? Чи можу я відчувати себе бажаною, коханою, непорівнюваною ні з ким?
Це не про контроль — це про бажання бути в стосунках, де можна розслабитися, а не постійно хвилюватися, чи вас замінюють у думках.
психолог онлайн
Яким бачите для себе ідеальне вирішення питання?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго дня, Ілоно!
цитата:
Після цього в мене пропало будь-яке бажання спати з ним.
Питання по суті - чого тільки спати?
цитата:
Вже тиждень мені бридко коли він мене торкається, мені здається. що під час нашого сексу він уявляв їх.
Спитайте себе, навіщо я підпускаю його до свого тіла (до святого у кожній жінці) після
цитата:
«Я б за таку дівчину все б віддав», «Я б її… і тд і тп»
?
Чому не йду, причому без будь-яких пояснень?
цитата:
А щось йому предʼявити я не можу бо я втрутилась в його особистий простір і телефон
Риторичне питання - якщо людина не ваша, то який сенс щось пред'являти? Вашого відчуття і усвідомлення цього факту цілком достатньо.
Особисто для вас, що має стати останньою краплею або червоною лінією, тобто не припустимим для продовження стосунків?
Відредаговано автором 24-04-2025 18:18:02
психолог онлайн
ЗАХОПЛЮВАТИСЬ ЕСКОРТНИЦЯМИ - ЗРАДА ЧИ НІ?
Головне, що це для Вас? Зрада чи ні?
Якби Ви точно знали що через кілька місяців зустрінетесь з хлопцем, в якого не буде такого «хобі»,Ви б залишились в теперішніх стосунках?
І яка різниця, чому він це робить? Якщо він вас не чує й продовжує цим займатись, то хочете Ви або ні, Вам прийдеться обирати: закрити на це очі, придумати йому виправдання й залишитися в цих стосунках або обрати себе, зберегти самоповагу й піти.
Бо, це « але люблю я ж тебе « - не про любов, а скоріше про вашу зручність.