Дитина вживає нецензурні слова
Вітаю! Моя дочка 3,5 років вживає нецензурні слова іноді, ми не вживаємо, хоча їй достатньо лиш один раз десь почути щоб запам‘ятати. Роблю вигляд, що не звернула увагу, бо знаючи її боюсь, що почне вживати значно частіше. Як діяти в таких ситуаціях?
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Маленькі діти вбирають інформацію як губка. На жаль, серед величезної кількості нових слів, які вони чують, трапляються не зовсім пристойні слова. Але саме їх дитина запам'ятовує краще, і згодом з великим задоволенням відтворює.
Вона не самостійно вигадує ці слова. Тому Вам варто подумати про джерело, з якого дитина черпає подібні висловлювання. Можливо, вона почула їх із телевізора, або від однолітків.
Чому малюк починає повторювати слова із негативним значенням?
Серед можливих причин можна назвати наслідування. Дитина не дуже добре розуміє різницю між добрими та поганими словами.
Реакція батьків на ці слова дуже важлива.
Якщо батьки довго не помічають вживання подібних слів, то дитина починає вважати, що лаятись — це нормально.
Варто запитати дитину, де вона почула це слово. Тільки зробіть це абсолютно спокійно, не показуючи своєї емоційної реакції. Розкажіть, що це слово виховані люди не кажуть, що Вам неприємно чути такі слова та що Вам не подобається, коли люди так кажуть. Не намагайтеся викликати у дитини почуття сорому за те, що сталося.
Скажіть, що у вашій сім'ї такими словами не користуються. Ви можете використовувати такі фрази: "У нас у сім'ї так не говорять"; "Мені неприємно чути такі слова"; «Ці слова говорити непристойно, вони можуть образити людину».
Якщо дитина сказала непристойне слово при людях, вибачтеся за малюка. Потім удома, наодинці з дитиною, проговоріть свою позицію щодо лайливих слів. Зберігайте спокій.
Відредаговано автором 07-06-2025 01:10:46
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382878 для Ирина Константиновна
Дякую вам