Якщо жінка мене ігнорує або не відповідає довго, то мені вже хочеться покинути все і їхати до неї
Коли жінка мене ігнорує або не відповідає, у даному випадку з понеділка, я не можу просто сидіти і чекати, мені хочеться їй писати, але вона ще не відповіла на попереднє питання. Тобі людина подобається, а вона якось так поводиться ніби ти їй не цікавий. Я розумію, що можна бути зайнятою, але стільки часу... Це вже навіть не знаю як сприймати. І тому я не можу спокійно чекати, я хочу поїхати зустрітись з нею побачити. Хоча я ж не знаю чи вона погодиться на зустріч, і я навіть не знаю, в якому районі міста вона живе. Якщо і приїду то що далі? Куди йти? Як це все можна пояснити? Чому так відбувається? Чому мені хочеться не сидіти чекати, а діяти? І ще одне Я їй дійсно не цікавий?
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Лея Шулеко
Добрий день!
Найбільш ймовірно, що ви схильні вибудовувати стосунки по тривожному типу. Вам хочеться ясності, прямоти, однозначності і коли цього не має, ніби геть неможливо переживати власну тривогу і всю гамму почуттів, що зринає - треба терміново діяти аби не відчувати цю внутрішню невизначеність.
> І ще одне Я їй дійсно не цікавий?
Для цього треба більше знати про Вашу ситуацію. Те, що я зрозуміла з Вашого опису, Ви малознайомі з жінкою, не зрозуміло чи взагалі зустрічались особисто, де і при яких обставинах познайомились і, головне, з якою метою. Можливо, у вас взагалі просто різні цілі і очікування від спілкування.
Відредаговано автором 27-06-2025 12:25:52
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383290 для Ева Вжечинская
Знайомі менше місяця. Познайомились на сайті знайомств. Ні не зустрічались ще. Вона, як і я хоче серйозних стосунків, сім'ї.
психолог онлайн
Зрозуміло.
Наскільки Вам, зазвичай, складно прийняти думку, що Ви, дійсно, для когось нецікавий чи не сподобались? Як Ви це розумієте у спілкуванні?
психолог онлайн
Лея Шулеко
Доброго дня, Павло!
цитата:
ЯКЩО ЖІНКА МЕНЕ ІГНОРУЄ АБО НЕ ВІДПОВІДАЄ ДОВГО, ТО МЕНІ ВЖЕ ХОЧЕТЬСЯ ПОКИНУТИ ВСЕ І ЇХАТИ ДО НЕЇ
Це, дійсно, проблема. Ваша проблема(!) Через її таку поведінку ви починаєте сильно нервувати, поки що не витримуєте ситуації невизначеності, ніби від її швидкої відповіді залежить питання - жити вам чи не жити(!)
Павло, треба дещо уточнити. Розкажіть, будь ласка, в минулому у вас були тривалі стосунки з жінками? І стосунки взагалі?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383298 для Володимир Анатолійович
Так. Я був одружений 18 років. Після цього була перерва
психолог онлайн
цитата:
Я був одружений 18 років.
Можете розповісти, через що розлучились?
Як позначилось на вашому емоційному стані та самооцінці розлучення?
Після розлучення, напевно, аналізували, чому так сталося, що треба враховувати, що робити, а чого не робити в стосунках... Тож до яких висновків дійшли?
цитата:
Після цього була перерва
Скільки вона тривала? І який час минув з того моменту, відколи ви відчули бажання нових стосунків?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день
Ми не можемо знати напевно чому жінка не відповідає на повідомлення. Але ми можемо робити певні висновки з вашої реакції.
Чому відсутність відповіді викликає у вас таку тривогу чи ажітацію? Чому ви так сильно сконцентровані саме на цій жінці, адже ви самі сказали у відповідях колегам, що ви з нею навіть не зустрічались.
Чому ж так відбувається ми теж можемо лише припустити: це тривожна прив'язаність чи перенос? Чи може є якісь глибинні причини?
Я би порадила віднести це питання в терапію.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383293 для Ева Вжечинская
Ігнорування, людина довго не відповідає, і не ставить запитання, тобто не цікавиться.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383301 для Лея Шулеко
Зацікавила подобається, але я не можу сказати що це сильна прив'язаність чи залежність я її сприймаю реально
психолог онлайн
цитата:
Але ж це не остання жінка на світі, правда?
Сучасна реальність зі знайомствами в інтерненті така, що гостинг став частим явищем. Так, нам буває хочеться ясності, але деякі люди не готові цю ясність вносити. І як результат - просто зникають зі спілкування.
І нам або прийняти це, або зрозуміти що саме нас так зачіпає, що ми не можемо йти далі
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383304 для Лея Шулеко
Так. Не остання. Але лише до цієї якесь таке бажання спілкуватись і бути разом. Не зважаючи що ми не бачили одне одного. Зацікавила чимось.
психолог онлайн
Задайте себе вопрос "какое чувство меня гонит поехать?" - тревога? страх? раздражение?
Можете ли вы принять спокойно, что интерес пока может быть не сильный у женщины?
Всегда ли вы так строите отношения?
В целом, предположу, вы тревожитесь в отношениях и выдерживать неспешный темп, знакомиться, присматриваясь вас сложно - хочется влететь в контакт и сразу чувствовать определенность и спокойствие.
психолог онлайн
Добрий день! Розумію ваш неспокій, коли важлива для вас людина не відповідає, це може викликати сильну тривогу, почуття невизначеності, навіть відкинутості. І це говорить про ваш емоційний стиль взаємодії.
Погоджуюсь з колегами, схоже, у вас може бути тривожний тип прив’язаності, для нього характерне глибоке прагнення до близькості й сильна чутливість до змін у контакті. Мовчання партнера може сприйматись як загроза зв’язку, і тоді виникає бажання терміново щось робити, аби цей зв’язок “утримати”. Це зрозуміло.
Але важливо не дозволити цій тривозі керувати вами повністю. Коли ми діємо лише з тривоги, ми часто втрачаємо себе. Зараз, можливо, варто зробити крок назад і запитати себе: чи моя дія зараз справді допомагає мені, чи я лише намагаюсь заспокоїти біль невідомості?
Ваше бажання бути важливим для іншої людини — щире й цінне. Але давайте спробуємо поставити його поруч із іншим питанням: чи відчуваю я себе важливим і для себе самого — навіть коли інший мовчить?
І спробуйте уявити, що якщо ви приїдете до неї, побачите її, а що далі? Що буде після цього? Як думаєте?