Я выгорел
Добрый день, 22 июля этого года будет как 1 год моей работы в охране примерно пол года назад у нас поменялось начальство и с каждым месяцем все хуже и хуже. И сегодня принял решение уволиться и отдать свою работу моему дяде дело в том что я почти год тут работаю но новое начальство отношения не очень работы добавилось зарплата та самая вчера звонил на разные работы просто подсознательно настроил себя что я уйду и сегодня меня добили и люди и начальство своими словами но не в этом суть, просто я живу в пгт а работ здесь не много и мне как-то страшно с одной стороны что я на делал но с другой я год тут провел хватит нужно что-то думать что зарабатываю что нет денег я почти не вижу хотя пытаюсь взять все по скидке алкоголь иногда, еду, сладкое, бросил курить, а все равно денег мало и пока мне 19 я почему-то мыслю что я правильно поступил хотя родители как сказать больше негативно в плане тебе же придется где-то искать опять работу а их мало везде такие люди хотя при первом начальстве было получше сейчас стало не выносимо и ли просто я уже хочу отдохнуть. Сильно Я выгорел и вижу что меня эта работа только убивает редко когда могу посмеяться раньше всеравно было лучше что скажите ? Правильно ли я поступил ?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня! 👋
Дякую вам за довіру та щирість — у вашому листі відчуваються глибоке виснаження, сум і розгубленість, але також — певна рішучість змінити ситуацію. Це свідчить, що ви вже зробили важливий крок, вийшовши за межі, які для вас були неприйнятними.
👉 Ваше рішення звільнитися — не про поразку, а про чесність із собою. Коли робота душить, відновлення сил — не розкіш, а необхідність. І навіть якщо зараз здається, що варіантів обмаль, варто дати собі можливість перепочити, щоб з ясною головою почати вибирати нове. Ви вже скоротили витрати, кинули курити, шукаєте шляхи — це прояв сили, відповідальності. Зрозуміло, що батьки хвилюються, але ваш спокійний і раціональний підхід — краща реакція, ніж паніка або напружена невизначеність.
👉 Зараз важливо не просто змінити місце роботи, а знайти те, що наповнює і дає енергію. Можливо, варто розглянути варіанти онлайн чи офіційного працевлаштування, курси, саморозвиток. Це інвестиція у себе — навіть якщо поки мінімальна. Перебудова може бути складною, але вона веде до внутрішнього балансу, повернення сміху — і впевненості, що ви не просто виживаєте, а живете.
👉 Ваш вибір — це не знак слабкості, а розуміння цінності власного благополуччя. Нехай цей етап стане можливістю для відпочинку, переосмислення і впевненого кроку вперед.
Якщо захочете, я завжди готова допомогти.
З повагою. 🌿
психолог онлайн
Татьяна Александровна Ищенко
Доброго дня!
цитата:
Правильно ли я поступил ?
Об'єктивно тільки час покаже - правильно вчинили чи ні(!)
На сьогодні вирішили прийняти саме таке рішення, бо іншого не бачили. Тому раджу поважати власні рішення(!) На майбутнє така якість буде в нагоді.
цитата:
Сильно Я выгорел и вижу что меня эта работа только убивает
Навряд чи лише робота спричиняє такі наслідки -
цитата:
редко когда могу посмеяться
Чим, окрім роботи, було наповнене ваше життя? Читання, фізична активність, зустрічі з друзями, з дівчиною?..
цитата:
22 июля этого года будет как 1 год моей работы в охране
Складнощі з роботою зараз повсюди. Однак варто не падати духом. Краще подивитись на себе, на свої здібності, таланти і уміння. Озирнутись навкруги - де, в який спосіб ви могли б реалізувати себе? Робити те, що вам буде подобатись.
Більше спілкуватись з однолітками і знайомими. Дізнаватись про можливості працевлаштування.