Як повернути коханну дівчину?
Ми зустрічались майже три роки. Ростались, ми по моїй вині, в останні місяці я сам того не усвідомлюючи почав уділяти їй менше уваги, більше часу проводив з друзями хоча і розумів що вона мені дорожча будь-яких друзів, я не зміг вчасно спинитись, і це призвело до того що вона мене кинула, і не хоче зі мною ні бачитись, ні говорити.Кохання в нас було серйозне, я був цілком впевнений, що вона мене кохала.Зараз я цілком зрозумів всі свої помилки, визнаю що був неправий. Зараз вона пішла до іншого, а я відчуваю що неможу без неї, вона мені надзвичайно дорога, я готовий зараді неї на будь-які зміни... вже перестав спілкуватись з свої друзями... Дзвоню до неї вибачаюсь, прошу повернутись, але все марно... На душі біль... Підкажіть будь-ласка чи можна повернути її кохання, а якщо можна то як?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Олег,
чи зможе повернутися до тебе дівчина і пробачити тебе зараз напевне не можу сказати ніхто. Адже ми не знаємо, що вона думає та відчуває, можемо лише припускати.
Однак те, що залежить від тебе, ти робиш - дзвониш, просиш вибачення, кажеш, що хочеш повернути її. Чи можеш ти ще щось зробити для цього? Зустрітися, поговорити особисто?
Якщо так, то, може, варто спробувати.
Якщо ж вона й далі не захоче з тобою зустрічатися, варто поважати її вибір і потурбуватися про себе - звернутися до психолога, щоб разом менш болюче пережити цей нелегкий період.