Чи є взаємність
Вже рік як я спілкуюсь з хлопцем який мені дуже подобається, але ніяк не можу зрозуміти чи подобаюсь йому. Деколи він не відходить від мене ні на крок, а деколи-просто не замічає.От вчора наприклад сказав, що любить мене( я думаю, що це була жартома хоча....), а сьогодні навіть не позвонив мені, знаючи , що я їду(...Як ви вважаєте, чи взаємна в нас симпатія?Я ніяк не можу зрозуміти його.
а Якщо це просто гра. ЯК мені поступати?
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Оль, перші відносини це завжди не просто, напутано, незрозуміло. Єдине що допомогає прояснити все і зрозуміти - це щира розмова, але і це є досить не простим процессом у цьому чудовому віці. І хочеться знати, але страшно запитати. І хочеться розказати, але боюсь реакції. І хочеться запитати, але страшно знати. І почуття стають не розумілими, думки переплутуються...
"ЯК мені поступати?" Як вам підказує ваше серце? Чи готові ви перемагати свої страхи? Чи є в вас бажання знати, а не жити в догадках і роздумах?
консультация психолога
Доброго дня, Olia.
Ви можете спитати у свого хлопця, чому він так себе веде? Просто, можливо Ви по-різному сприймаєте ваші відношення.