Комплекси та дискомфорт! Як же набридло таке існування!
Доброго дня! Проблеми які тривають вже багато років непокидають мене. Мені 21 рік, я сором'язливий, зі скупченням комплексів які неможу подолати хлопець. Працюю в офісі, на життя поки вистачає, є плани йду поступово до цілі. В чому мої комплекси? В дискомфорті з людьми, тільки я вихожду з дому внутрішній спокій на автоматі переключається в тривогу, і як не старайся подавити його невиходить, залишається тільки приховувати його, але самі розумієте, що це напевно видно оточуючим(прийшов не так давно до такого висновку), важко знайомлюсь з людьми, важко говорю. Тому я розумію, що приятилів у мене через це мало,а ті що приятелюють просто довго мене знають і знають який я насправді без маски, для решти я закритий та скований. Чи пробував я відкриватись? Так, бувало але практично завжди я через це потім "получав болючі удари" і знову надягав маску холодності та всерівності. Я розумію, що я слабохарактерний, і знаю що на мене досить легко "давити", я все прекрасно усвідомлюю, але "як риба мовчу", неможу довго дивитись людям в очі, переживаю і це всіх відштовхує, а позбутись цього я неможу. Дехто з рідних мені говорить як ти так живеш йди відривайся ти тільки працюєю і ходиш додому ну інколи можеш піти погуляти з приятелями але рідко. Ходив я декілька разів "відриватись" крім алкоголіків і розпусних дівчат які елементарно невміють спілкуватись і гасять алкоголь нічого хорошого небачив. Що з такими людьми можна говорити і про яку дружбу може йти мова? Я люблю читати хороші книги по фінансах, психології. А що можна говорити якщо кожна 2 дівчина хоче то напитись, то грошей море чи хлопця з "тачкою". Молодь просто як зомбована якоюсь дурньою! Можливо я неправий, але така моя думка! Мені досить самотньо, я мало спілкуюсь з людьми, знайомився по інтернету, бувало пару зустрічей, але все не те, невже немає розумних і хороших дівчат які мають якусь нормальну точку зору? Я знаю, що я досить симпатичний, але страх і комплекси мене паралізують, напевне це і є головна проблема з дівчатами!Мене мучить це те що мене просто накриває одноманіття, нехочеться нічого, ні прибрати ні доглядати за собою( в думках, а навіщо який в цьому сенс?) Вибачайте, що текст так переплітається писав без роздумів те, що наболіло.

Ответы психологов
Евгений Иоанно психолог
Здравствуте,neo! Мне кажется, что заочно, достаточно трудно разобраться с проблемами перфекционизма и заниженой самооценки. Попробуте посещать те места, где по Вашему мнению, бывают люди соответствующие Вашим ожиданиям. Если есть возможность, обратись очно к психологу. Удачи.
Максим Александрович Ильяшенко психолог
Neo, на самом деле в вашем вопросе есть как минимум два. Первый - это круг общения. да на самом деле, люди очень разные, и в ваших силах постепенно поменять свой круг общения, при помощи соц сетей это вполне реально, найти новых друзей по интересам, общности взглядов и т.д. Главное, не останавливайтесь на общение в интернете, встречайтесь с людьми в реальной жизни!
Второй вопрос- проблема - ваши страхи, это более серьезно. Если вы чувствуете, что вы не способны самостоятельно побороть своих страхи, найдите для себя тренинги личностного роста, которые помогу вам преодолеть ваши комплексы,
для того, чтобы разобраться с причинами этих страхов, могу посоветовать эффективный метод "Холотропного дыхания" - это простой и естественный метод дыхания, который помогает индивидуальному пониманию и проработке наших глубинных проблем