Не можу зрозуміти що відбувається
В моєму оточенні є людина, яка дуже мені близька по духу, в нас хороше, близьке спілкування, він мені як вчитель, наставник, ця людина в кращу сторону допомогла мені змінити моє життя, також навколо нього ще є молоді люди, такі як, ми всі дружимо, проводимо спільно час, до заміжжя я багато допомагала своєму наставнику, була як права рука в багатьох питаннях, допомагала, коли одружилася, то ніби трішки віддалилась, і зараз йому більше допомагають вже інші люди, які ще не мають своєї сім'ї і є трохи вільнишими ніж я на даний момент. Нещодавно, я зловила себе на одній нехорошій штуці, хочу розібратись що це таке, коли треба була допомога, то мій наставник звернувся не до мене, а до іншої дівчини з нашого кола і після одного мироприємства до столу запросили не мене, а знову іншу дівчину, я зловила себе на якійсь дурнуватій ревності, що чому не я, чому обрали не мене, і в мене зявилася якась неприязнь до тієї дівчини, хоча в глубині душі, я розумію, що це якийсь дитячий садок, ну не запросили і нічого страшного, і було навіть таке, що після цього, я загресувала до тієї дівчини, хоча потім зрозуміла чому саме. Підкажіть будь ласка як з цим працювати?) Це якась співжалежність чи в чому може бути причина? І взагалі в яку сторону хоча б копати?)

Ответы психологов
А какие чувства возникли, когда узнали, что не вас попросили о помощи?
Какие мысли промелькнули при этом?
Для чего вам нужно ему помогать?
Что вам дает это оказание помощи?
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 343449 для Валентина Михайловна
Напевно відчуття що я потрібна
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 343449 для Валентина Михайловна
І ще певно можливо що я особлива для когось
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 343454 для Валентина Михайловна
Так, відчуваю, до війни я пропрацювала ці свої таракани, а після війни, зараз вони чомусь з'явилися знову, з'явилася емоційна нестабільність, різко реагую іноді на деякі речі.
Тетяна Артеменко психолог
Черкаси ·
Ірина, ваша реакція природна. З нею немає потреби "працювати"
В войну обостряются травмы, уязвимости больше. Если чувствуете эмоциональную нестабильность и сложно справляться, есть смысл ходить к психологу для поддержки.
Доброго ранку, Ірино!
цитата:
Підкажіть будь ласка як з цим працювати?) Це якась співжалежність чи в чому може бути причина?
Куди дивитись? Куди копати? Звичайно, у бік потреб!!!
Ось ви їх зазначили.
цитата:
Напевно відчуття що я потрібна
цитата:
І ще певно можливо що я особлива для когось
Задоволення потреби призводить до певних переживань. А вам їх обірвали, не дали змогу в них зануритись і відчути. Наслідок - ваша реакція.
Та це ще, мабуть, не вся правда.
Схоже, що ви занадто перебільшуєте роль і вагу наставника. Сприймаєте його як батька, чиєї уваги, ласки і "погладжувань" потребує донька. Та він, власне, і робив те, чого, ймовірно, не робив ваш справжній батько.
Тому ось сюди також можно уважно придивитись. Ревність і боротьба за прихильність значимої фігури. Подібне часто відбувається у спільнотах по типу секти, в усіляких ашрамах і осередках так званого духовного розвитку. А також психологічних групах.
До речі, а після війни - це ви про яку війну?
Відредаговано автором 24-05-2023 09:28:07
Дополнение от автора вопроса ·
↩ Реакція на відповідь № 343497 для Владимир Анатольевич
Я не належу ні до якої секти та ашраму))) Маю наувазі після 24 лютого, повномаштабного вторгнення. Так, ви вірно підмітили, з батьком у мене хороші стосунки зараз, але в дитинстві я не доотримала від нього ласки, він колишній військовий, часто затикав мені рот, міг накричати на мене коли я наприклад впала і розбила коліна, контролював, короче він у нас трохи токсичний і сеоріше за все щей абьюзер, тепер зрозуміла все, дякую))