Непорозуміння з чоловіком
Вітаю. Сталася неприємна ситуація у відносинах з чоловіком. Попередньо скажу, що більше місяця у нас з чоловіком не було інтиму. Причини різні, то завантаженість на роботі у нього, то втома, то просто не хочеться. Раніше я майже завжди першою ініціювала це, але останні декілька місяців майже перестала, бо дуже часто чула відмову. І мені це було неприємно, ніби напрошуєшся. Я говорила чоловіку, що мені хочеться відчувати себе бажаною, що я не відчуваю цього через те, що він майже ніколи не хоче інтиму. То цей останній місяць, в мене просто зникло бажання, бо це як наче процес по сценарію має бути. І я просто хотіла, щоб ініціатором все ж таки був чоловік, а не я. І ось сьогодні ми поїхали на прогулянку, кататися на мотоциклі, і були зовсім одні, чоловік почав приставати. І в один момент вийшло так, що притиснув телефон у мене в кармані і я викрикнула, що телефон зараз трісне і хотіла його витягнути з карману. В цю ж мить чоловік мене відштовхнув і сказав, що все їдемо додому, вже не цікаво. Приїхавши додому, він ходить зовсім байдужий, ніби не помічає мене, і не говорить зовсім зі мною, хоча до цього все було добре. Мені це якось дуже неприємно, виходить, що я зіпсувала все. Що все могло б бути по іншому, якщо б я не відреагувала ніяк на той телефон. Просто я тепер почуваю себе винною, і ще більше небажаною. Як це налагодити, я не знаю. Але мені дуже погано від думки, що все могло б бути по іншому. Ми разом вже 16 років, і за весь цей час бували періоди, коли стосунки в інтимі не ладились, а бували періоди, коли все було просто чудово. Можливо це якась криза, я не знаю. Але мені дуже неприємно це все відчувати, якесь почуття відштовхнутості. Підкажіть, на вашу думку, як я мала себе повести в сьогоднішній ситуації чи правильно повів себе чоловік відштовхнувши мене?

Ответы психологов
Добрий день.
З вашого опису ситуації видно, що інтимна сфера зараз, швидше за все, не є причиною труднощів у стосунках, а є їхнім наслідком. Подібні періоди часто виникають як прояв накопиченої емоційної напруги, втоми або поступового віддалення між партнерами. І це загалом, дійсно, може створювати кризу.
Сьогоднішня ситуація, ймовірно, просто підсвітила цей фон, а не створила його. Коли є накопичена напруга між партнерами, надосказаність, то такі ситуації відчуваються гостріше.
Зараз важлива відверта розмова про те, що ви відчуваєте віддалення, образу, втому або незадоволеність, і що вам важливо знову відновити не лише фізичну, а насамперед емоційну близькість.
Якщо це вдасться обговорити чесно й м’яко — є хороший шанс вийти з цього замкненого кола. Якщо ж залишати це непроговореним, подібні ситуації, на жаль, можуть повторюватися і посилювати дистанцію.