Як пережити та реагувати на нетрадиційну орієнтацію чоловіка?
З чоловіком познайомилися під час початку війни ще в онлайн форматі, і це було довге, близьке та дуже емоційне спілкування спочатку онлайн 2 роки, потім ще 2 роки у реальному житті. Він став моїм найкращим другом і найближчим, я для нього теж, він був вразливим, за освітою художником та самотньою людиною, який попав на війну та служив дуже тяжко морально. Наші відносини у реальному житті розвивалися, він перевівся у моє місто. І торік він запропонував жити разом. Він усі витрати брав на себе, було багато турботи, але я з першого дня відчувала у нього легку напругу перед кожним сексом. Коли ми тільки з'їхалися, стало одразу ще гірше. В іншому ми постійно були разом. Я вважала, що у кожного можливо свій темперамент,він завжди багато не хотів. Але через півроку він сказав, що відносини закінчені. Сказав депресія і все. Але потім я випадково знайшла у нього і форуми, де чоловіки перевдягаються в жінок і гей порно і порно де жінка в ролі чоловіка. Та чоловіки веб кам. Багато такого. В мене був шок. Але немов я десь це відчувала раніше, не знаю. Я йому не сказала, бо хотілося б зберегти дружбу після розриву, він мені близька людина. Та зараз, коли минуло півтора місяці з розриву, хоча ми добре і тепло попрощалися , він переодично пише, дзвонить мені сам і звинувачує мене. Не питає як справи, а починає говорити про стосунки, що я винувата, що багато він витратив на мене. Мало того що пережити це тяжко а ще він мене ненавидить не зрозуміло за що. Я мовчу. Боляче. Як краще себе вести? Дякую.

Ответы психологов
Порнозалежність - це взагалі хвороба, сама по собі. І як і будь яка хвороба, вона має наслідки і позначається на житті людини. Що відбувається: людина починає з того, що дивиться відео з більш звичайним сексом, а до цього навіть просто сам вигляд гарної оголеної жінки вже викликає сильне збудження. А згодом різноманіття безлічі гарних оголених жінок і навіть сцени звичайного сексу з ними починає приїдатись і людина починає в тому, що стає таким вже зовсім звичайним, вишукувати щось нестандартне, гостре і пікантне. Або чоловіків, що перевдягаються в жінок, або жінок, які не поводять себе, як звичайна жінка, а як жінка-чоловік, жінка-кішка, жінка-собака ... бегемот або павук, тощо ...
Що відбувається, якщо ця хвора, залежна людина намагається будувати здорові звичайні стосунки? Нічого ... в неї просто нічого не виходить. Бо це все так складно, бути в стосунках з живою звичайною людиною, на яку потрібно витрачати стільки грошей, сил, часу. Намагатись дбати не тільки про свої потреби, в тому числі і в сексі, а й про потреби іншої людини, яка при цьому залишається завжди однією й тією ж самою, з одним і тим самим обличчям, тілом, звичками. І її не можешь так просто "виключити", або "переключити" на безліч інших жінок, бо це не віртуальний світ фантазій - це жива людина.
Хто в цьому винний? Важке дитинство, батьки? Знаю що це і при бажанні можу звинуватити їх. Попасти на війну - це дуже морально тяжко. Знаю, погоджуюсь і можу легко все списати на війну. Хтось дійсно хапає купу залежностей, але не тільки ті хто був на війні. Алко, нарко, порно і інші залежності хапають безліч людей, які не пройшли війну і ті в яких батьки були чудові. А взагалі, раніше я дуже дивувався, як такі люди, наприклад, як Франциск Асізський, які пройшли війну, полон, знущання, катування стали тими самими неймовірно чудовими, святими людьми. Тепер я знаю, я бачив як і що, на моїх очах, війна робить з людьми. Вона допомагає проявити свою сутність і стати тим, ким ти є насправді. Хтось є монстром, навіть не звіром, не треба ображати тварин. А хтось людиною, справжньою людиною, не за назвою, а по суті.
Тому так, якщо захтіти, можна пред'явити претензії до всього і всіх. У тому числі і до жінки: це ти винна у всьому, а мої гроші - це була зовсім не турбота про тебе від щирого серця, а банківськи "послуги" - кредит. Тому, як справжній банкір, я не заспокоюсь, допоки не поверну усе з відсотками. А якщо ні, то хоча б зроблю твоє життя нестерпним, а тебе безмежно винною