Я ненавиджу своє обличчя
Доброго вечора!! Мене звуть Марія, мені 17 років і в мене є величезна проблема. Я просто не можу дивитися на своє обличчя збоку. Я обожнюю любити селфі, люблю своє відображення в дзеркалі, але не можу сприймати своє обличчя збоку. Фотосесії у школі, спільні фото з подругами, свої фото, але обернені - я абсолютно не приймаю. У мене на обличчі є родимка коло губ, на селфі вона виглядає гарно, а коли я дивлюся на фото збоку, то в мене лице наче криве. Так, можливо це не мої ракурси і не мій фотограф, але покажіть мені фото будь-якої дівчини, яка каже, що вона не красива, і в моїх очах вона буде в десять разів красивіше, аніж я
Останній місяць питання зовнішності мене турбує все більше, і так з кожним днем, оскільки я планую вступити до університету у місто, у якому я ніколи не була, але мріяла про нього з вересня (я не хочу відмовлятися від цієї мрії через свої страхи) + я би дуже хотіла зустрітися зі своїми онлайн друзями, які там живуть + також у мене нещодавно з'явився хлопець, якому я подобаюся і який подобається мені. Справа ще в тому, що я абсолютно ніде не викладала і ніхто з моїх онлайн друзів не бачив, як я виглядаю збоку (навіть мій хлопець). Я розумію, що мене так бачать в житті і мої друзі зі школи ніколи не казали щось про мою зовнішність, але я боюся. А якщо друзі мене не приймуть і подумають, що я їх всіх обманювала? Якщо так подумає принаймні одна людина, то я не витримаю. Хоча з декількома дівчатами я дружу вже три роки, а хлопець мені казав, що на його думку, важливіше яка ти людина, а не те, який ти маєш вигляд
Я дуже сильно хочу з цим щось зробити, якщо навіть не полюбити свою зовнішність, то принаймні прийняти. Вже десь три роки я спеціально пропускаю фото з фотосесій та інші фото. Є декілька фото, на яких я собі все таки подобаюся, але ж я не завжди як там :(
Я думаю, можливо проблема в тому, що я дуже сильно невпевнена в собі і довгий час дивилася лише в дзеркало, то і забула, що я виглядаю не як там
Можливо ви могли б мені щось порадити, як мені прийняти своє обличчя і яким чином я могла б стати впевненішою :(

Ответы психологов
м Кременчук ·
Вітаю. Маріє, скажіть, а хто навчив вас почуватися відповідальною за чужі почуття і думки?
А якщо вам самій не сподобається, як виглядає збоку ваш хлопець, чи щось ще? Чи означатиме це, що він вас обманув? Чи перестане він бути тією людиною, яка вам подобається?
Люди не закохуються в ракурс обличчя. Ми сприймаємо живу людину: її міміку, голос, погляд, характер, енергію. Тому фотографія і людина в реальному житті це не одне й те саме.
Ви пишете, що бачите інших дівчат красивими, навіть якщо вони самі так не вважають. Чому ви допускаєте, що інші можуть помилятися щодо себе, а ви ні?
Схоже, ваш внутрішній критик оцінює вас значно суворіше, ніж будь-хто інший. І з цим справді варто попрацювати разом із психологом.
Цілком можливо, що саме ваша родинка є тією особливістю, яка робить ваше обличчя неповторним. Те, що ми сприймаємо як недолік, інші нерідко бачать як родзинку.
Можливо, зараз вам важливіше не полюбити кожен свій ракурс, а дозволити собі бути живою людиною, а не ідеальною фотографією.