Стосунки з молодшим чоловіком
Вже кілька днів перебуваю у якомусь відчаї.
Я розлучена маю 2 доньок, мені 37 років.
Проживаю вже дуже давно за кордоном.
Познайомилася з хлопцем 30 років, так він сказав при знайомстві. Почали зустрічатися, познайомився з моїми друзями, дітьми. Навіть їздили на невеличкий відпочинок.
Мені у ньому все подобається, як він ставиться до мене, його погляди на життя.
Але!!!
Коли ми разом були у його квартирі, лежали на столі його документи і я відкрила його паспорт, і там 2000 рік народження.
Йому 23 роки, мені 37!!!
Він мені збрехав, спитала навіщо- отримала відповідь, що ти б зі мною не б зустрілася б, ти мені подобаєшся, я хотів щоб ти мене полюбила , а не мої цифри!!!
Чи виглядить він на 23 - ні! Високий, статний , з бородою .
Я була у шоці і досі не можу це прийняти.
Я розумію, що він дитина, це половина мого життя, що стосунки неможливі. Я така зла на нього.
Він говорить, що ми разом щасливі, що нам разом добре. Ок, гуд, але 14 років різниці.
Мабуть, це я маю прийняти рішення і відпустити його, що це мій вибір, що я винна, бо можу це завершити у будь який час.
Але так мене це болить.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
цитата:
Але так мене це болить.
Вікторія, доброго вечора. Від чого саме Вам так боляче?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351224 для Тетяна Штапова
Скоріше за все боляче від того, що він молодий , а я ні. Що так це не справедливо.
Я не можу описати ці емоції, мабуть, відчай
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Новітна
цитата:
Я не можу описати ці емоції, мабуть, відчай
Ви теж молода. Вам 37 років, не 87. Чому для Вас настільки критичною виявилась різниця між 23 та 30 роками? Що для Вас це означає, мати відносини з дуже молодим чоловіком?
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
В чому несправедливість. Несправедливо до кого?
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
цитата:
Ок, гуд, але 14 років різниці.
Чому Вас бентежить, різниця у 14 років, про що вона для Вас? Важливо зрозуміти, де тут Ваші переконання, а де культурно сформовані установки.
Схоже, і хлопець не хотів видавати свій справжній вік, бо боявся, що різниця у віці стане на заваді стосункам. І Ви боїтеся, що саме це є перешкодою. В цьому ви з ним схожі. Але якщо Вас обох до цього часу все влаштовувало, може можна якось переглянути свій погляд на ситуацію?
Відредаговано автором 26-09-2023 10:19:48
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Вікторія, Вам можна лише позаздрити. У вас закохався молодий чоловік. І переживаєте Ви не через вік, а через соціальні стереотипи - "чоловік повинен бути старшим". А чому не навпаки? Вік - це лише цифра в паспорті, вона потрібна державі для статистики, а не для щасливих стосунків.
Я не думаю, що Пугачова чи дружина президента Франції Макрона бігають до психолога та плачуть. Ні, вони просто насолоджуються своїм щастям.
Бути молодшою ​​за свого чоловіка - це зараз тренд. І ще, у наш час стає нормою у 40 жінці виглядати на 25 і зберігати бадьорість, здоров'я та гарну шкіру. Вікові рамки стираються і це глобальний тренд.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351247 для Ирина Константиновна
Ви праві, але при нашій розмові він сам сказав, що мама його буде проти!
Я б теж була б проти таким стосункам і я її розумію.
В даний час про мене знає його сестра, брат, більше ніхто.
Я таємна жінка
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ваше завдання – будувати стосунки з чоловіком, а не з його мамою. Тобто потрібно обговорити як він бачить ваші стосунки надалі. Опір батьків факт, звісно, неприємний, але не значний. Хлопцю є 18, і формально він вже здатний навіть одружитися з ким хоче.
Ви ж не збираєтеся завтра оформлювати стосунки. Ви можете продовжити зустрічатися, краще впізнавати один одного, розбиратися у власних пріоритетах і прийти до створення сім'ї усвідомлено, а не через менталітет чи попри все.
Відредаговано автором 26-09-2023 15:40:37
психолог онлайн
Вітаю. Скажіть, вас нервує саме різниця у віці, або ж недовіра з його боку і як наслідок - неправда, яку він сказав?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351259 для Нора Маркман
Я не вірю нікому, сумніваюся. Йому 23, я вважаю ,що він зі мною зустрічається ,щоб відчути себе дорослим, господарем свого життя.
Він грається з моїми дітьми, вони до нього звикають.
Він мені все більше подобається. І від того страшно
психолог онлайн
Я так і не зрозуміла на яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351277 для Віталія Юріївна
Почути думку дорослих людей.
Хочу зрозуміти, чи все зі мною гаразд
психолог онлайн
І що ви зрозуміли?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
при нашій розмові він сам сказав, що мама його буде проти!
Я б теж була б проти таким стосункам і я її розумію.
Чи зможе хлопець в майбутньому донести своїй мамі, що це його вибір, і йому вирішувати, з ким мати відносини?
Чому Ви були б проти? Чим старша жінка може нашкодити молодому хлопцеві?
цитата:
Йому 23, я вважаю ,що він зі мною зустрічається ,щоб відчути себе дорослим, господарем свого життя.
Ви сумніваєтесь в його почуттях і вважаєте, що він підвищує свою самооцінку, зустрічаючись з Вами?
цитата:
Він грається з моїми дітьми, вони до нього звикають.
Якщо Ви не впевнені, що ваші стосунки з хлопцем будуть розививатись, Ви можете поступово зменшувати його присутність в житті дітей.
цитата:
Він мені все більше подобається. І від того страшно
Чого боїтесь?
психолог онлайн
Дорога авторко, зважайте, що дорослі люди можуть теж помилятися. Якщо ваш обранець готовий робити якісь кроки щоб здолати цю кризу, яка виникла виходить що зі сказаної їм неправди - тоді це буде супер. Номінально він теж доросла людина, і ставитися до нього як до дитини у такому віці було б не зовсім вірно.
психолог онлайн
Доброго дня!
Да ситуация у вас не простая и не стандартная...
Больно да от несправедливости... возраст же уже не прибавить и не снизить...
Уже как есть так есть...
14 лет не слабо так разница... но в жизни всякое бывает.
Удивляет, как вы так не заметили разницу - не только во внешности, но и в общении.
Или он мудр не по годам ( такое редко, но бывает)
Либо вы еще наивны и верите всему. Или не хотели видеть правду.
Но теперь будете внимательнее, и не всему будете верить, что вам говорят ( тоже опыт)
Я бы вам посоветовала не рубить так сплеча... хоть и понимаю... что вы злитесь на него за обман... и вообще за ситуацию...
Тут скорее надо осознать - что как не крути вы старше и значит ответственнее.
И да вам придется принимать решение.
Но пока вам хорошо вместе - может пусть пока будут ваши отношения.
Но в любом случае - надо осознавать - что долго так врядли продлиться...
Вам захочется семьи ... мужа.
А ему или захочется еще погулять ... или захочется молодую которая ему родит.
( а у вас уже двое детей)
Так что, выбор конечно за вами.
Принять любовь как дар! Быть благодарной!
Но и понимать, что это не навсегда... и что скорее всего придется расставаться.
психолог онлайн
Добрый день, Viktoria.
Что на самом деле вызвало у Вас шок - возраст мужчины или то, что он Вас обманул?