Адаптація в дитсадочку дитини 4.5 років
Мій онук, 4 роки, пішов до дитсадочка. Родина тимчасово переміщених осіб. Я живу далеко від них. Онук у садочку ВЗАГАЛІ НІЧОГО НЕ РОБИТЬ. не роздягається, не одягається, нічого не їсть, не п'є, не грається з дітьми, ВЗАГАЛІ НЕ РОЗМОВЛЯЄ! Дома все навпаки. Розповідає , що було в садочку, співає пісні, які вчили діти і т.д.,
Тобто, в садочку йому непогано. Мама і тато постійно з ним розмовляють, займаються, спілкуються на різні теми, малюють . Дома - щаслива дитина . Але на всі розмови одна відповідь : нічого не буду робити!. Ніякі обіцянки, погрози, умовляння не діють. Психолог у садочку нічого не може вдіяти, міський психолог , провівши діагностування, зробила висновок, що дитина розвивається чудово, все норм. Батьки працюють, забирати з садочку?????? Не має з ким залишатися вдома .
Питання від: ; Вік: 56

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго ранку!
цитата:
Розумію Ваше хвилювання з приводу ситуації з онуком. Хочеться допомгти дітям навіть на відстані, знайти якесь дієве рішення і так далі.
Натомість було б корисніше, якби сюди звернулись безпосередньо батьки хлопчика.
Щоби реально допомогти, необхідно спілкуватись безпосередньо з ними, адже лише вони в курсі справ на 100%, лише вони можуть дати відповідь на уточнюючі питання. Саме вони зають все або майже все про характер сина, його особливості тощо. Це ж вони спілкуюються в садочку з вихователем і психологом.
Отже, без врахування наведених обставин і аспектів навіть не варто щось конкретне говорити.
Звернув увагу ось на це
цитата:
Ніякі обіцянки, погрози, умовляння не діють.
Невже, погрозами можна щось добре дитині зробити?
цитата:
Тобто, в садочку йому непогано. Мама і тато постійно з ним розмовляють, займаються, спілкуються на різні теми, малюють . Дома - щаслива дитина .
цитата:
міський психолог, провівши діагностування, зробила висновок, що дитина розвивається чудово, все норм.
Судячи з вищенаведеного, виходить, що дитина в цілому розвивається і почуває себе в безпечному середовищі добре. Водночас є щось, що його скутує в садочку. От з цим і потрібно розбиратись.
Відредаговано автором 08-12-2023 11:03:39
Доповнення від автора
Дякую за відповідь.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день!
цитата:
Вы должны понимать, что для ребенка любое перемещение уже травматично, а сейчас война и он это чувствует. Пробовали ли с ним поговорить, возможно, ему что-то не нравится в садике. Как он там себя чувствует? Для ребенка не достаточно закрывать базовые потребности, с ним важно говорить.
цитата:
Тобто, в садочку йому непогано. Мама і тато постійно з ним розмовляють, займаються, спілкуються на різні теми, малюють . Дома - щаслива дитина . Але на всі розмови одна відповідь : нічого не буду робити!. Ніякі обіцянки, погрози, умовляння не діють.
А что Вы хотите, чтобы он делал? Жто выглядит как протест с его стороны. Возможно, он переживает какое-то насилие, в смысле, что он что-то делает против своей воли.
цитата:
Психолог у садочку нічого не може вдіяти, міський психолог , провівши діагностування, зробила висновок, що дитина розвивається чудово, все норм. Батьки працюють,
Это нормально для ребенка проявлять какие-то свои чувства и недовольства, он не должен быть удобным. Возможно, он как и Вы что-то не хочет делать. С ребенком можно говорить по разному, дети очень чувствительны к интонации близких. Это его первый садик или он уже ходил раньше в другой и как было там?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
Детям сложно адаптироваться в новой для них обстановке, тем более если дома ему хорошо и безопасно, зачем ему привыкать к новой незнакомой обстановке, где он не может получить для себя достаточно внимания? Конечно для ребенка это сресс, и нет понимания зачем и почему ему там находиться, на все необходимо время, и ребенку так же привыкнуть по немногу оставаясь в садике и увеличивая время прибывания!
психолог онлайн
Забирайте з садочка.
психолог онлайн
Треба зрозуміти причину такої поведінки дитини.
Це або його ПРОТЕСТНА реакція на:
- вихователів,
- дітей,
- ситуацію в перші дні перебування там.
І тоді це підлягає корегуванню та виправленню.
Або особливість особистості - і тоді це буде проявлятися неодноразово - в різних ситуаціях та з різними людьми.
І тоді це НЕ змінити. Це щось на зразок маніпулятивності.
В будь-якому випадку потрібна очна допомога дитячого психолога. НЕ за перепискою. Потрібна взаємодія з дитиною - спостереження, проективне тестування, психокорекційні ігри.
Доповнення від автора
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356102 для Ольга Владимировна
Доброго дня. Так, він ходив у садочок до війни.все було норм
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356105 для Юлия Витальевна
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356110 для Тетяна Артеменко
Доброго дня. Вибачте, я не зрозуміла. Ви маєте на увазі взагалі забрати чи змінити садочок? Якщо змінити, так це вже другий садочок, реакція ідентична. Дякую щиро за відповідь
психолог онлайн
цитата:
Ви маєте на увазі взагалі забрати чи змінити садочок? Якщо змінити, так це вже другий садочок, реакція ідентична.
Тоді схоже, що дитина просто маніпулює іншими.
Можливий нарцисизм (егоїзм, брехливість, театральність, маніпулятивність). 2, 3 та 4 проявляв за Вашим описом. Як щодо 1-го?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356197 для Павел Леонидович
Вибачте, не зрозуміла виразу, що до 1-го? Якщо Ви про садочок, то в 2 рочки онук пішов у садочок нормально. Період адаптації проходив недовго, потім було все добре. Зараз все по-іншому. Я згодна, що це може бути маніпуляція, але.... в 4 роки витримати не розмовляти, не їсти ,не пити, не одягатися, не гратися протягом дня, і так уже більше 3 тижнів!!!!!! Сім'я у розпачі. Вдома його - не переслухаєш. Поганого ні про вихователів, ні про діток не говорить. Дякую Вам за увагу і відповіді. Може щось порадите
психолог онлайн
цитата:
Я згодна, що це може бути маніпуляція, але.... в 4 роки витримати не розмовляти, не їсти ,не пити, не одягатися, не гратися протягом дня, і так уже більше 3 тижнів!!!!!!
Якщо дитина вперта, то витримати "не розмовляти, не їсти ,не пити, не одягатися, не гратися протягом дня, і так уже більше 3 тижнів!!!!!!" цілком може. Щоб всі з ним погодились. Щоб отримати своє.
Щодо 1-го я мав на увазі егоїстичнисть - вона присутня в онука? Егоїстичність - коли свої інтереси ПОНАД УСЕ, коли бажання інших не приймаються до уваги, а людина наголошує ТІЛЬКИ на своїй позиції.
психолог онлайн
Ви пишете "Ви маєте на увазі взагалі забрати чи змінити садочок?". Я не писала "змінити". Я писала "забрати". Заберіть дитину з УСІХ садочків
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356229 для Тетяна Артеменко
Дякую, зрозуміла.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356204 для Павел Леонидович
Ні, такого ступеня егоїзму в онука не було до цього моменту
психолог онлайн
цитата:
Ні, такого ступеня егоїзму в онука не було до цього моменту
Тоді, скоріш за все, це ситуативне - пов'язане з самим садочком.
В будь-якому разі бажано запросити до себе досвідченого дитячого психолога, який зміг би поспілкуватись і з дитиною, і з її батьками. Стало б зрозуміло набагато більше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356274 для Павел Леонидович
Дякую, зрозуміла