Чому дитина 5 років часто псіхує?
Старшій дитині 5 років (з меншою різниця 1,5 роки). Дитина часто психує, часто швидко ображається у простих питаннях, де раніше з інтересом шукала шляхи до вирішення проблеми. Трапляються випадки агресивної поведінки уві сні (сильно штовхається ногами, кричить)
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Психодіагностика стана людини, в тому числі й дитини, проводиться ТІЛЬКИ ОЧНО. Просто опису - недостатньо.
Потрібне спілкування психолога з нею особисто, а також з її батьками. Проведення спеціальних проективних методик та спостереження за спілкуванням в родині. Запрошуйте спеціаліста до себе додому, щоб він міг все це зробити. Це буде не тільки більш точно та інформативно, а ще й психологічно більш безпечно та комфортно для дитини - бо буде відбуватися на її території, в звичних умовах. Вести кудись дитину бажано лише після 7 років - коли вона вже активно починає соціалізуватись.
Але якщо Вам потрібна лише гіпотеза, яку неможливо остаточно перевірити - будь ласка. Ймовірно, це прояв протестної захистної поведінки. Як відповідь на якусь несправедливість, що відчуває зараз дитина. Спрямовано скоріш за все на вас, батьків. І може бути пов'язано (але не обов'язково) з ревнощами і образами, щодо нерівності вимог та ставлення до неї та молодшої дитини.
В 5 років формується особистість людини, яку вона починає активно відстоювати. Це відстоювання - абсолютно нормальний процес. Але те, що Ви описуєте, говорить про певні порушення у стосунках, які треба виправляти. І бажано негайно.
психолог онлайн
Доброго дня! Якщо дитина почала погано спати, штовхатися і кричати уві сні , потрібно терміново звернутися на очну консультацію до дитячого психолога. Краще не запускати ситуацію, бо далі буде важче і довше вирішити таку проблему. Потрібно діяти одразу.