Збудження
Проблема в тому , що ми з хлопцем не можемо вирішити в чому справа. Коли ми бажаємо зайнятися сексом то в мене бажання майже немає , воно більше схоже на звичку , коли його рядом немає я дуже легко збуджуюсь і час ще не можу полегшити стан , поки не задовольню себе , а от коли він поруч то він ніяк не може мене збуджити , я намагалась сама собі допомогти , но на мої рухи теж немає ніякої реакції організму , зовсім нічого не виходить , щоб ми не робили , я не можу зрозуміти, чому так відбувається , з іншими чоловіками було все гаразд , але спочатку з моїм теперішнім хлопцем теж було все добро і дуже швидко збудживулась , можливо це відбувається тому що йому потрібно менш сексу ніж мені і коли я до нього лізла на початку стосунків , в нас вже був половий акт , то він мені відмовив я образилась (тому що с попереднім партнером ми не відказували ніколи друг другу в сексі) і тоді він мені розказав що йому потрібно менш і десь с цього моменту коли він поруч я не відчую що справді хочу його
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
Проблема в тому , що ми з хлопцем не можемо вирішити в чому справа
Чому ж не можете, якщо нижче самі ж і написали:
цитата:
коли я до нього лізла на початку стосунків , в нас вже був половий акт , то він мені відмовив я образилась (тому що с попереднім партнером ми не відказували ніколи друг другу в сексі) і тоді він мені розказав що йому потрібно менш і десь с цього моменту коли він поруч я не відчую що справді хочу його
?!
Це і є причина зникнення збудження у Вас. Образа на хлопця його заблокувала. Таке буває.
Є сенс попрацювати з цією образою і з Вашою образливістю в цілому - тому що, думаю, Вам властиво ображатися.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
тому що с попереднім партнером ми не відказували ніколи друг другу в сексі
Так траплялось тому, що ви обидва хотіли сексу, чи хтось із вас йшов на поступки іншому, навіть коли сексу не хотів?
цитата:
і тоді він мені розказав що йому потрібно менш і десь с цього моменту коли він поруч я не відчую що справді хочу його
Підтримую колегу з версією про втрату лібідо через образу на хлопця. Від себе додам, що у Вас може бути установка, згідно з якою Ваша цінність як людини прив'язана до того, чи хоче партнер з Вами сексу. Це теж треба опрацювати.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
можливо
Если вы считаете, что отсутствие возбуждения связано с обидой (хотя это далеко не факт, потому что на сексуальное влечение влияет много всего, помимо обид), то вы можете легко это проверить.
Исходя из того, что обида это нарушение баланса "брать-давать", то вам просто надо выровнять этот баланс.
То есть начать меньше вкладываться в отношения и больше брать.
Если после этого возбуждение возникнет, следовательно, дело действительно было в обиде.
Если же ничего не поменяется, тогда надо будет искать другую причину.
И в этом случае вам будут нужны индивидуальные консультации.
Вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и помогу вам вернуть сексуальное влечение к парню.
психолог онлайн
Наголошую на тому, що зміною балансу в стосунках лібідо не повертається, особливо якщо Ви потребуєте більше сексу, ніж хлопець. Адже Ви не хочете, щоб він спав з Вами проти своєї волі чи робив щось для Вас "тому що так треба"?
У Вашому тексті мені кинулась в очі фраза "з минулим партнером ми ніколи не відмовляли одне одному в сексі". Прямо таки ніколи? Бо в середньостатистичних тривалих здорових стосунках рано чи пізно виникне ситуація, де хтось один сексу хоче, а інший - ні. Це може бути з різних причин: партнер втомився на роботі, захворів, не має настрою. Не тому, що Ви для нього непривабливі, а тому, що спати з Вами без бажання і/або сил - це те саме, що намагатись їхати на машині, в якій закінчився бензин.
Тому на мою особисту професійну думку, Вам потрібен психотерапевт, а Вам з хлопцем - сексолог і парний консультант (можна два в одному), щоб налагодити стосунки, якщо вони довірчі і ви обидва хочете їх зберегти. Але магічних способів повернути собі лібідо, коли його немає - немає. Ніхто не може дати Вам гарантії, треба вчитися жити і опановувати себе в моменті, а не чіплятися за примарні надії на щось.