Як вмовити дитину йти до школи?
Ми переїхали в інше місто. Пішла дитина в іншу школу (7,5 років, 2 клас). Все було добре, потім дитина захворіла на ГРВІ, після цього почала категорично відмовлятися йти до школи. Причину не говорить, просто відмовляється.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Горская
ДОброго часу доби!
Дуже замало інформації
Зважаючи на вік дитини, то тут може бути як банальнге небажання мати відповідальність так і щось, що лякає дитину. Важливо з цим розібратися.
Яка відповідальність у дитине є? В яких питаннях вона самостійна?
Чого Ваша дитина боїться?
Що її надихає?
Як предмети в школі їй подобаються?
А тепер питання до Вас. Ви написали, що дитина не ділиться з Вами тим, що відбувається - у неї на недовіру є причини. Тож щоб з цим розібратися, важливо зрозумти чим саме ця недовіра була сформована.
Як Ви реагуєте, коли дитина щось робить не так? Що говорите їй?
Які у Вас вимоги до дитини? Які очікуання?..
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ЯК ВМОВИТИ ДИТИНУ ЙТИ ДО ШКОЛИ?
Можливо, слово "вмовити" не зовсім підходить до ситуації. Яке краще - "заохотити", "викликати бажання" і тому подібні - через брак інформації сказати важко.
В будь-якому випадку потрібно віднайти і з'ясувати ПРИЧИНИ її небажання. До речі, для дочки воно сприймається протилежним чином - як БАЖАННЯ не йти до школи(!)
Тому раджу уважно придивитись до запитань Наталії Павлівни. Дати, передусім, собі щирі і правдиві відповіді. Ця внутрішня робота , певен, підкаже Вам і напрямок, і спосіб подальших дій.
психолог онлайн
Доброго дня! Треба перевірити чи не було якогось непорозуміння, конфлікту в школі, що могло послужити відмовці категорично туди йти. Якщо відмовляється через розмову слід піти в проективні методики. Це можна зробити через арт-терапію, казкотерапію чи пісочну терапію. Для цього потрібен запис до психолога.
Інший варіант, що дитина відчула свободу від забов‘язань і не хоче більше підкорювались системі. Важливо обробити почуття дитини і лише потім проводити заохочувальну-виховну роботу. Наприклад казати: «Так,тебе дістала та школа, ти виснажена, втомлена, певно на когось злишся, я співчуваю, розумію і поділитись своїм досвідом, що вам не подобалось у ваші шкільні роки.» Тобто дати підтримку її супротиву в якості співчуття, а після цього домовлятись і пояснювати щось.
Відредаговано автором 28-02-2024 10:53:52
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Дитині може не подобатись нова школа, можливо її там ображають, чи вона важко засвоює матеріал, чи вчителька більш сувора, ніж хотілося б.
Треба не примушувати, а з'ясовувати причини.
Дитині важко, вона потребує допомоги.
Період адаптації з його страхами та іншими переживаннями також ніхто не відміняв.
Як довго дитина ходила до нової школи до хвороби?
Що розповідала, коли ходила, про дітей, вчительку, якісь особливості нової школи?
Що відбувалось зі спілкуванням з однокласниками під час хвороби?
Як Ви самі відчуваєте, чому дитина не хоче йти після хвороби?
психолог онлайн
цитата:
ЯК ВМОВИТИ ДИТИНУ ЙТИ ДО ШКОЛИ?
Тобто, на яку кнопку в ній натиснути, щоб отримати бажаний для себе результат?
Я б радив кардинально змінити свій підхід на: ЩО відчуває моя дитина? І ЯК їй допомогти?
Як вважаєте, ЩО вона відчуває?
А щодо можливих варіантів проблем, найбільш розповсюдженими є:
- складнощі з адаптацією в колективі дітей (погана атмосфера, булинг окремих дітей тощо);
- не подобається або навіть лякає вчитель (явна або прихована агресія, приниження дітей тощо).
цитата:
Причину не говорить, просто відмовляється
А ось це ДУЖЕ поганий для Вас сигнал, який сповіщає про те, що дитина Вам НЕ довіряє.
Як вважаєте, чому?
Варіанти:
- боїться моєї бурхливої емоційної реакції;
- не очікує розуміння з мого боку, вважає, що я в черговий раз знеціню її почуття і буду просто стояти на своєму, не зважаючи на її переживання.