Виховання сина
Вітаю! Нещодавно трапилась ситуація, яка обурила бабусю, а саме: 3-річний син у моїй присутності , вдома, зтягнув штани бабусі, на що бабуся промовчала, я також нічого не сказала. Власне, те що я не зробила зауваження сину і обурило бабусю. Підкажіть, як правильно я мала повестися в такій ситуації
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго ранку!
цитата:
Підкажіть, як правильно я мала повестися в такій ситуації
Мушу сказати, що єдиного "правильного" шаблону НЕ ІСНУЄ.
Той випадок відноситься до перших проявів дитячої сексуальності. А чи справді він перший?
цитата:
на що бабуся промовчала
За логікою першою мала б відреагувати бабуся, адже дії онука стосувались її, в першу чергу. Чи не так?
Вона могла спокійно, але твердо не дозволити онуку зробити те, що він зробив. Сказати, що таке не можна робити і переключити увагу дитини.
цитата:
Власне, те що я не зробила зауваження сину і обурило бабусю.
Щодо зауваження з Вашого боку, то я не впевнений, що це саме доречна форма реагування.
Такі дії сина Ви могли зупинити, якщо бачили на власні очі, тобто знаходились поруч. Напевно, розгубились, тому що не знали, як краще поступити. Як між іншим, ймовірно, розгубилась і бабуся.
Загалом, проблема формування у дитини адекватних уявлень щодо сексуальності доволі спеціфічна і багатошарова. Мають значення зразки поведінки бітьків, читання казок і обговорення їх після читання, підтримка одних певних проявів і не підтримка інших тощо. Також варто проконсультуватись з дитячим психологом, буде корисно.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Нещодавно трапилась ситуація, яка обурила бабусю, а саме: 3-річний син у моїй присутності , вдома, зтягнув штани бабусі, на що бабуся промовчала, я також нічого не сказала. Власне, те що я не зробила зауваження сину і обурило бабусю.
Доброго дня. Бабуся дала онуку зтягнути з себе штани. Це була в першу чергу її задача - не дозволити йому це зробити. Можливо, вона розгубилась, а потім почала злитись і направила свої почуття на Вас.
цитата:
Підкажіть, як правильно я мала повестися в такій ситуації
Не існує єдиних для всіх правил, як потрібно себе поводити в подібних ситуаціях. Щось відбувається у відносинах між Вами і бабусею. Вона обурена Вашим мовчанням. А які почуття у Вас до неї?