проблеми в сім‛ї
Доброго часу доби, мене звуть Вероніка, мені нещодавно виповнилося 18 років, я живу з мамою та вітчимом. Я просто хочу поговорити, і ви можете порадити мені щось.
Почнемо з дитинства, моя мама досить добра, але якщо її щось дратує, вона стає дуже злою, я дуже добра, довірлива, наївна, приймаю все близько до серця з самого дитинства, як і "всі" діти мені погрожували дитбудинком, коли мені було 6, мене туди навіть відвезли, інтернатом, інтернатом для розумово відсталих і т.д.Коли мені було 7, я думала, що якщо помру, то мамі буде краще.Мама мене не била, але могла боляче ущипнути, вилити тарілку супу на голову. одного разу, коли вона "збирала" мене в дитбудинок, я запитала "а мене звідти хтось забере ?", на що моя мама образилася і не розмовляла зі мною 3 дні, я сильно себе звинувачувала і намагалася вибачитися...
Коли мені було 4, з'явився вітчим, він постійно кричав на маму і бив її, у мене щоразу була істерика, до сих пір він може підняти на неї руку, а я в істериці б'юся, найстрашніше, що мама постійно каже мені "це все через тебе, через тебе я з ним жив у" мовляв, що мені потрібна повна сім'я, я вже багато років звинувачую себе у всьому і відчуваю цілковитою нікчемністю, я не бачу ніякого сенсу від цього життя, буває, мама в пориві гніву може сказати "ти мені не дочка"Вона може сказати "я тебе здам в притулок", я її дуже люблю правда, але у мене такий стан непотрібності, в дитинстві мало що були проблеми вдома, з друзями теж не спрацювало, мене використовували, кидали як непотрібну річ, зараз такого немає слава Богу, так само мене мучать кошмари з моментами з дитинства, я можу прокинутися через те, що бачу уві сні події, де вітчим б'є маму і т.д., скажіть будь ласка, що б ви мені порадили робити
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Вероніка!
цитата:
що б ви мені порадили робити
При найменшій можливості поїхати від мами з відчимом і жити ОКРЕМО.
Це перше, що треба зробити задля власного порятунку.
Друге: при першій же нагоді вибрати собі психолога та пройти з ним курс психотерапії. Щоб зцілитися від набутих глибоких психологічних травм, переробити хворобливий і болючий досвід в щось для себе корисне - і далі жити СВОЇМ власним и щасливим життям.
А поки, Вероніка, Ви не маєте можливості піти подалі від токсичної родини, вважайте і маму, і відчима - психічно хворими людьми (якими вони і є насправді), з якими Ви змушені поки що жити.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Наталия Горская
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку, Vironika!
цитата:
скажіть будь ласка, що б ви мені порадили робити
Прийміть від мене слова співчуття і підтримки.
На превеликий жаль, у Вашої мами не вистачило в минулому і, як бачимо, в теперішній час спражньої любові до Вас. Замість цього було пригнічення, залякування і навішування почуття вини.
Напевно, Ваша мама сама потребує психологічної допомоги, а, можливо, і лікування. Вона разом з вітчимом реалізує жахливий сценарій, сповнений агресії, образ і ненависті.
І от головне - ніякої Вашої провини в тому НЕМАЄ(!) Ви гідні уваги і поваги. Гідні того, щоби Вас чули і зважали на Ваші бажання і почуття.
Де це все можна отримати і відчути?
Потрібно шукати таких людей і такі місця, де ці люди знаходяться. Відкривайте для себе ІНШИЙ світ. Поступово. Уважно. Обережно!
Можливо, є рідні бабусі чи дідусі, інші близькі люди. Налагоджуйте стосунки з ними, якщо там Вас сприймають.
Також спробуйте знайти групу психологічної підтримки. Можете поцікавитись в місцевому або наближеному до Вас центрі соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді. Там, до речі, функціонує телефон довіри, працюють на безоплатній основі психологи.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Горская
Павел Леонидович Басанский
Вероніка, доброго дня!
Співчуваю вашій історії. Дуже боляче читати те, що вам довелось пережити. У вас неадекватна, психічного хвора мама, яка не спроможня дати вам відчуття надійності, захищеності і вона навіть обрала аб‘юзивного партнера. Тобто нормального відношення вона не знає і відповідно не може вам його організувати. Ви вже звикли до цього, але ви потребуєте лікування та сепарації від цієї токсичності.
Вам потрібно розраховувати лише на себе. Шукайте роботу, можливість пройти психотерапію і рухайтесь в доросле життя, де ви маєте відродити в собі внутрішню люблячу маму. Ви зможете з часом себе цінувати, турбуватись, а зараз вам треба просто вижити та зберегти себе! Є лінії довіри та соціальні центри, де психотерапія безкоштовна.