Чому мене це нервує
Доброго дня.
Нещодавно мені написав хлопець з минулого, по суті з пропозицією сексу. На що я йому чітко відмовила, тому що я зараз в стосунках з іншим чоловіком, він в стосунках з іншою жінкою і між нами немає стосунків. Тепер я стежу регулярно за його соцмережами, за сторінками його, його жінки, його падчірки, і мене нервує те, що я там бачу — те що там в нього є якесь справжнє життя без мене, справжні стосунки, прояви почуттів. А мені він сказав що почуттів немає, що стосунків зі мною не хоче і не хоче прив'язуватися взагалі, і що регулярне спілкування між нами може бути тільки на основі сексу. Я не погодилася на це тому що мені не нормально відокремлювати секс від стосунків, тобто я хочу щоб почуття, стосунки і секс були з одною людиною і щоб це для обох були ексклюзивні, найближчі відносини. Хоча той хлопець мені направду сильно подобався, але гратися в те що він запропонував я не хочу і не можу собі дозволити. І я мала б зараз насправді думати про свої стосунки зі своїм чоловіком якого я собі вибрала, а не про цього хлопця. Чому я думаю про нього, спостерігаю за ним і його близькими і нервую через те що бачу? І що мені з цим робити. Не хочу про це так багато думати.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
цитата:
Чому я думаю про нього, спостерігаю за ним і його близькими і нервую через те що бачу?
Тому що є психологічна залежність, причини якої треба дослідити. Але НЕ в переписці. А в індивідуальній роботі.
цитата:
І що мені з цим робити. Не хочу про це так багато думати
Тож вибирайте собі спеціаліста і починайте глибинну роботу над собою. Щоб усвідомити свої справжні мотиви й бажання. Якщо вистачає сміливості. Бо якщо ні, не вистачає, то краще й не починати. Але в цьому випадку думати багато про це будете й далі.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
Питання не таке просте, як може здаватись на перший погляд.
Припускаю, що чимось він Вас зачепив. Щось підняв з глибин Вашої пам'яті, а найскоріше - деякі не виправдіні очікування.
Також його пропозицію можна вважати своєрідним викликом, на який не може бути нульової реакції. Провокуючий виклик, не схожий ні на що попереднє."Обіцяючий" політ фантазії та шалений сплекс емоцій, перевертає реальність з ніг на голову. А Ваша реальність, до речі,
цитата:
я мала б зараз насправді думати про свої стосунки зі своїм чоловіком якого я собі вибрала
, очевидно, програє за фарбами і відчуттями.
Тому відповіддю на це
цитата:
що мені з цим робити
буде порада - звернутись індивідуально до психолога. Навіщо? Аби спочатку розібратись з Вашими почуттями, усвідомити їх. А потім знайти для них адекватні шляхи вираження і навести лад в душі. Тобто порозумітись з собою.
Відредаговано автором 17-03-2024 18:52:20
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю.
Коли людина слідкує за іншою людиною і бачить, «що там в нього є якесь справжнє життя без мене, справжні стосунки, прояви почуттів» і після цього нервує, то можна припустити, що піднімаються неприємні переживання:
- образа, злість, бо хлопець, який вам «сильно подобався» (і скоріше за все ви досі до нього не байдужа), вибрав не вас
- заздрість, що інші люди мають задоволення у своєму житті, а вам сказали, що до вас почуттів не має і стосунків з вами не хочуть.
Вам запропонували тільки секс і, можливо, хлопець для вас сексуально привабливий, та погодитися на це не дозволяють внутрішні заборони, для вас цінність – вірність у стосунках. Тоді є внутрішній конфлікт між бажанням та принципами. І це ще одна з причин, чому хочеться слідкувати. Можливо, вам хочеться знайти підтвердження того, що там у нього не все так прекрасно, як здається на перший погляд. І це так і є, бо людина, яка задоволена своїм життям не пропонує дівчині із минулого секс.
Ви питаєте, що вам робити. Схоже на те, що стосунки з хлопцем із минулого не завершені. Щось залишилося неоплакане, невідпущене, що важливе для вас. Наприклад, мрії та плани, які ви будували відносно хлопця. Ви написали «життя без мене» - це може вказувати на те, що в своїй уяві ви малювали гарні картинки спільного майбутнього і досі не змогли примиритися з тим, що цього ніколи не буде. Можливо, ви чекаєте, що він одного дня зрозуміє, що зробив невірний крок, та повернеться до вас. І тоді ця надія може тримати вас прив'язаною до минулого.
Стосунки завершені, коли людина відчуває байдужість. Присутність інтересу до життя людей із минулого – нормальна річ, якщо вона не стає нав’язливим бажанням слідкувати.
Рекомендації такі: звернутися до психолога та почати роботу горя через втрату стосунків з хлопцем, який сильно подобався, оплакати мрії, які не здійснилися.
Процес горювання та прощання можливо провести самостійно. Для цього завести щоденник і записати від початку до кінця історію ваших стосунків: як познайомилися, як закохалися, як розвивалися стосунки, які проблеми були, як сварилися та мирилися і чим все завершилося. В кінці історії написати прощального листа, який складається із трьох обов’язкових частин:
Кохаю або кохала:
• наскільки сильно я любила або досі люблю;
• як я це виявляла і як хотіла би виявляти;
• які слова я хочу сказати про своє кохання.
Ненавиджу:
• наскільки сильно я злюсь;
• за що я так злюсь;
• як би я висловила свій гнів, якби могла.
Відпускаю:
• на що схожий мій біль;
• як поступово загоїться моя рана;
• я відпускаю тебе і бажаю тобі щастя.
Важливо бути відвертим, не треба підбирати красиві слова та вирази, головне вилити на папір всі почуття, особливо «неприємні» - такі, як образа, злість, ненависть, ревнощі тощо.
Вірю, що ви зможете впоратися з тим, що визиває у вас страждання. Успіхів вам.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброй Ночи!
"Хоча той хлопець мені направду сильно подобався, але гратися в те що він запропонував я не хочу і не можу собі дозволити"
Вот причина - он вам сильно нравился, и нравится скорее всего еще - гдето на подсознанки...
И не можете себе это разрешить - такой формат - просто секс... без чувств.
Но влечение - тяжело заглушить... если оно есть.
Но Сознание и ваша мораль - ваши ценности говорят, что - "нет так нельзя... и мне такой формат не подходит..."
Сознание говорит одно... а подсознанка другое... отсюда и такой раздрай...
Но это лучше всего, обсудить на личной консультации с психологом.