Не можу собі пробачити
Виїжджала з гаража і в цей час наша улюблена кішка( 5 років у нас) кинулась під колеса😭😭 і не вижила. Я не можу зрозуміти як так вийшло, вона знала машину і не раз зі мною виходила. І тут таке горе… Не можу собі цього пробачити. Плачу і переживаю. Дуже її всі ми любили, вона була така розумничка і тут я її лишила життя 😭😭😭 Як відпустити це?
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Марія Радченко
Доброї ночі.Співчуваю.Це дуже важко. Домашні тварини, це члени родини. Спробуйте зробити ритуал прощання, похорон, покладання квітів. Можливо зробіть якесь місце, в пам'ять про неї. Можна дерево посадити біля могилки, або в пам'ять про неї, десь де вам захочеться. Подумайте що для вас буде символічним, можливо кущ, квіти.
Якщо хочеться плакати, плачте. Спробуйте попросити у неї вибачення, можна уявити її перед собою, або з фото говорити, або написати листа.
психолог онлайн
Марія Радченко
Сочувствую вам...
Придется какоето время по горевать... легко и быстро отпустить не получится...
Прожить эти чувства... эту ситуацию... потери и боли...
Обратитесь к психологу - выговоритесь ему.
Вам надо выговориться - всю эту боль выпустить.
Больше гуляйте на свежем воздухе, или спите. Сон успокаивает. Возможно пропейте успокоительные.
И конечно нужно понимать, что животные конечно умные. Но они все же животные.
И у них своя психика, и свое восприятие пространства. Они не могут все, и всегда помнить и учитывать.
У них память короткая. Кошка элементарно могла просто забыть, что машина может двигаться.
Животные умные да, но они как дети. Потому всегда надо про это помнить.
Не корите себя сильно... вы же этого не хотели... судьба...
Всего не возможно предусмотреть.
Возможно, вы были уставшей, или на чтото отвлекли свое внимание. ( и не заметили кошку )
Или она просто забыла, что машина может двигаться. ( если вообще это помнила)
Снизьте чуть ожидания от поведения кошки - она всего лишь кошка. А не человек. Хотя и умная.
Добра вам!
психолог онлайн
Доброго дня.
Як пережити? треба дати цьому час. І дозволити собі горювати. Горювання це процес, він має відбутися. Якщо він відбудеться в природній спосіб, в кінці прийде прийняття того, що трапилося і полегшення. Якщо застрягнете на якомусь етапі - горювання може розтягнутися...
Але я б порадила Вам подумати, хто ще може бути замішаний у це горе. Так смерть улюбленця це горе. Але, якщо Вам здається, що ваша реакція надмірна (це лише моє припущення, якщо ця фраза викликає супротив - не зважайте на неї), то можливо Ви горюєте не тільки за кицею, а ще за кимось чи за чимось, що лишилося невідгорьованим, невідпущеним...