Як пережити смерть матері у 18 років
Доброї ночі. В мене померла мама.
03.01.23 мама зранку почувала себе добре. Потім почалось гірше, подумали захворіла. Десь в 2 години ночі ми почули хрипіння і піну з роту. Вона тоді вже померла. Папа викликав швидку. Ми з моїм хлопцем сиділи біля неї, бо думали що вона ще жива. Вона була блідою, опухшою та вже не дихала. Потім я бачила те як медики намагались привести її до тями аж 40 хвилин. Через комендантську годину вона пробула мертвою на підлозі(батько їй робив штучне дихання коли вона вже була мертвою) приблизно 4 години. Коли приїхали ритуальні послуги, їм довелось їй зв'язувати руки бо вони не сходились. Я це все чула та бачила. Батько плакав, мій хлопець теж. Я це розповіла своїй старшій сестрі, яка відмовилася від спілкування з мамою ще 2 роки тому. Я постійно бачила як мама плакала через це. Вона намагалась мене підбадьорити. Я , хлопець та батько не спали цілу добу. Потім виявили причину смерті. Рак яєчників з кровотечею. Мама була людиною, яка завжди казала що в неї ніколи нічого не болить і все віддала нам, а на собі економила. Я розумію що їй було боляче та погано, але вона нічого про це не казала. Я відчуваю образу на неї через це, бо зараз вона могла бути живою, але вона залишила мене без мами в 18 років. Мені дуже школа, бо вона навіть не знала про те, що вона помре. Мама сказала що відлежиться і завтра вже піде на роботу. Вона не була готова до цього, їй було всього 46 років. Я пам'ятаю як вона постійно плакала через те що її мама померла в 54. Мама постійно думала що вона нікому не потрібна. Мені дуже боляче від цього. Я не знаю що робити.
Питання від: ; Вік: 18
подобається: 1 з 1
Доповнення від автора
Я помилилась з датою. 03.01.24

психолог онлайн
Доброї ночі, Kristina!
Приміть мої співчуття в зв'язку з цим горем. Будь-яка втрата - болісна, а тим більше втрата матері. Ще й в такому віці. Ви пережили багато важкого й жахливого в ці дні. І до цього не були готові, бо це сталося зненацька. Це дало додатковий стрес, який ще буде лунати довгий час.
цитата:
Я не знаю що робити.
По-перше, дозвольте собі переживати та проживати всі ті емоції та почуття, які будуть утворюватись в душі, які б вони не були - Ви маєте на них право. І на образу, і на злість, і на шкодування за її долею, і на страх за майбутнє, і на почуття жаху від побаченного, і на почуття самотності, і на багато чого іншого. Тільки почуття провини женіть від себе, хоча воно обов'язково прийде - такі психологічні закони проживання втрати: людина починає себе звинувачувати, що не все зробила заради близької людини і вона винна в тому, що не догледіла або прогледіла. Але це почуття частіш за все - ХИБНЕ, надумане. Бо, якщо б ми знали чим обернеться те або інше, то обов'язково зробили б все умовно "правильно", але ж ми не знаємо, як це і не знаємо майбутнього, і не бачимо того, що приховано. Тому що ми - звичайні люди, не боги. І цю свою обмеженість як людей теж треба прийняти.
Тримайтесь! І бережіть себе та близьких, що лишилися. Бо життя таке тендітне та крихке...