Проблеми з батьками: не відпускають на ночівлю
Добрий день! Мені 24 роки, вже 7 місяців зустрічаємося з хорошим хлопцем, ми колеги по роботі, з батьками поки ще не знайомилися, але все до того йде. Єдиний момент - батьки мене зовсім не хочуть відпускати з ним на ночівлю, проти того, щоб ми з'їхалися і через це ми з ним дуже сваримося і він мене часом не розуміє, адже нам навіть не 18-20 років. Стосунки серйозні, є інтим, дійсно хочемо бути разом і будувати спільне майбутнє, ночували разом всього 3 рази і то з величезним скрипом і умовляннями погоджувалися відпустити. В сім'ї у батьків стосунки погані через те, що батько часто випиває і стає грубим, жорстоким, батьки розлучені, але батьку немає куди йти, немає свого житла, адже він іноземець і давно вже не живе в своїй країні, спадщину там він втратив. Я не хочу повторити їхню долю, не хочу також сваритися, бо розумію, що в мами я єдина відрада, але я вже втомилася розриватися між 2 вогнями, не хочу сваритися ані з хлопцем, ані з батьками....
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго дня, Вікторіє!
Це запит на індивідуальну терапію по темі сеперації від батьків, адже Ви доросла, але Вами поки що керує страх образити батьків і страх повторити їхню долю.
Їхню долю Ви навряд чи повторите, адже Ви кажете, що у Вас хороший хлопець, я так розумію, не схильний до алкоголізму. Так, конфлікти навіть в здорових стосунках можуть бути, але вони вирішуються за допомогою конструктивного діалогу і парної терапії.
Постає питання, чого хочете саме Ви, і що заважає Вам жити своє життя, а не батьківське?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363535 для Марія Радченко
Добрий день, Маріє! Щиро дякую Вам за відповідь! Напевно через те, що зараз я більше маю можливості "контролювати" обстановку в сім'ї і тому більше живу їхнім життям, ніж своїм, а мене не відпускають, тому що або погляди занадто правильні і консервативні, або ж по тій самій причині, що і в мене((
психолог онлайн
цитата:
зараз я більше маю можливості "контролювати" обстановку в сім'ї
Тобто, Ви підсвідомо намагаєтеся "врятувати" батьків. Але ж вони теж дорослі люди, і самі відповідальні за своє життя. Якщо Ви намагаєтесь вплинути на їхнє життя зсередини і якось покращити його, в той час як вони самі не збираються нічого змінювати, це уже співзалежність.
Дорослі діти алкоголіків та діти розлучених батьків часто відчувають провину за те, що відбуваєтья в їх родині, тому приймають на себе роль рятівника батьків. Це однозначно потребує довготривалої терапії з фахівцем, який має досвід консультування співзалежних.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Вітаю ,Viktoria.
Яку допомогу Ви хочете отримати від психологів ? Як Ви її бачите?
Сформулюйте питання ( запит).
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Елена Владимировна Мороз
Доброго дня, Viktoria!
цитата:
ПРОБЛЕМИ З БАТЬКАМИ: НЕ ВІДПУСКАЮТЬ НА НОЧІВЛЮ
Проблему Ви сформулювали.
А от хочете чого? Щоби що в результаті взаємодії з психологами відбулось?
Без Вашої визначеності кудись рухатись буде передчасно і помилково.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Елена Владимировна Мороз
Viktoria, справа НЕ в батьках.
А в тому, як Ви ставитесь до їх думки/заборони.
Поки що, для Вас на 1 місці НЕ свої рішення, а батьків.
Але ж хто "розподіляє місця" ?
Ви.
І саме ваша задача поставити на 1 місце свої рішення, а не думку батьків.
Можливо, Ви звикли прислухатись до батьків, певною мірою це було зручно, адже знімало з Вас відповідальність за вчинки ("раз батьки дозволили, отже все ок").
НЕ МАЄ значення, що думають з приводу хлопця батьки.
Це тільки ваше життя, саме тому і рішення ваше.
Ви взагалі можете просто повідомити, що "цю ніч/тиждень/місяць/..." я ночую в хлопця , щоб вони не хвилюватись. Не питаючи дозволу, не пояснюючи нічого.
Розумію, що можливо Вам таке поки важко уявити, але це можна опрацювати з психологом індивідуально.
Це абсолютно нормальний процес сепарації від батьків.
Не простий, але дуже необхідний етап розвитку особистості.
Не страшно, що Ви поки не вмієте відчути себе незалежною від думки батьків- це нормально для початку, але потрібно рухатись далі.
Батьки свої вибори роблять самі (як витрачати своє життя), і НЕ ваша задача їх "контролювати ".
Вам було дане тільки ваше власне життя , яким і треба опікуватись.
Це не означає "байдужості ", або відмови від допомоги батькам за необхідності.
Це означає, що відповідальність за ваше життя тільки ваша.
І вибори, які Ви робите в житті важливо робити , спираючись саме на себе і свої бажання.
психолог онлайн
Доброго дня.
Ви не зможете прийняти рішення при якому всі сторони були б задоволені. І особливо хочеться підмітити, що вказуєте про те що не хоітли б сваритись із батьками і хлопцем - але не випускаєте те, яке рішення хоітли б для себе? У цьому конфлікті Вашої сторони і Ваших інтересів ніби немає, ніби вони не значимі.
Хтось точно буде менш задоволений.
Важливим аспектом є сепарація від батьків. І хоч сепаруватись ділючи спільну територію складно, проте можливо. Поки відповідальність за Ваші рішення позначатиметься впливом батьківських фігур чи фігури, всі вони будуть склдані і не на вашу користь. (мається на увазі стосовно Вас та Вашого особистого життя).
Чи пробували Ви пояснювати батькам, відстоювати своє право на власне дозвілля? ЧОму вони проти того, щоб Ви з*їхались?
Чи думали Ви, а що трапиться якщо, наприклад, матір образиться на Вас? Чим це Вам загрожує? Чим загрожують сварки із хлопцем? Такі остороги дуже тиснуть та обмежують нас у виборі.
Взагалі рекомендувала б спробувати пропрацювати це питання в терапії, адже складно вмістити всі нюанси в такому форматі.
психолог онлайн
Доброго дня.
Погоджуюсь з колегами, що на поверхні тема сепарації від батьків, яку варто пропрацювати з психотерапевтом. Як мінімум психологічної та територіальної.
Не зовсім зрозуміло, що означає, що батьки вас не відпускають. Ви доросла людина і у вашому віці неадекватно у когось питати дозволів. А що буде, якщо ви підете? Що вони зроблять?
Думаю, варто обрати позицію прислухатися до власних рішень, а батькам повідомити, що ви не будете обговорювати з ними питання особистого життя.
Подумайте про те, що варто прислухатися до порад тих людей, які вже мають те, що ви хочете мати. А ваші батьки не є для вас прикладом.