Я його не розумію...
Кілька місяців за мною ухажував однокласник. Приділяв певні знаки уваги, проводив до-дому. Я таємно була в нього закохана. Я думала, що збулася заповітна мрія. Він звернув на мене увагу. Але останнім часом він змінив свою поведінку. Він мене не помічає ніби, фліртує з моїми кращими подругами у мене перед очима. Я відчуваю, що він на мене дивиться, як повирнуся бачу,що правда. І він зразу ж відводить погляд. Я нічого не розумію... Я щось зробила не так? Це значить, що стосунки між нами закінчутся так і не почавшись?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Здравствуй, Маша!
Не совсем понимаю ситуацию - за тобой ухаживал парень, который тебе симпатичен. Тогда почему пишешь, что "тайно в него была влюблена". Он не знал о твоих чувствах или влюблена была когда-то давно, до того как он начал ухаживать за тобой?
Возможно он не увидел взаимной заинтересованности и поэтому прекратил попытки приблизиться к тебе.
Дополнение от автора
Довга історія... Якщо коротко, то я 2 роки тому відчувала надзвичайний потяг до нього, він мені дуже подобався. Мої "подружки" розповіли йому про це. Він запитав мене, чи це правда, а я злякалась і нічого не відповіла. З мене насміхались. Але це почутття не зникло, а тільки збільшилось з часом. Я присв'ячувала вірші, а сказати, щось боялась. І мабуть досі боюсь... Я не можу почати просто сказати "люблю". Я тільки почала йому довіряти, і тут він зник. Я не знаю, що мені робити. Я запуталась. Допоможіть будь ласка.
психолог онлайн
Маша, я прекрасно понимаю, что быть в одном классе, это определенные ограничения на личные отношения накладывает. Судя по всему, он тоже и симпатизирует тебе, и боится промахнуться. А демонстративное заигрывание с твоими подругами как раз говорит о том, что он так привлекает твоё внимание.
Не стоит громко заявлять о своей любви, но продолжать общение можно, и время проводить после уроков вместе.
Попробуй быть инициатором вашего общения. Не навязчиво предложи пройтись вместе домой или просто первая подойди на переменке. Тем то общих у вас ясно хватает.
Не бойся бороться за своё счастье. В одном моем любимом фильме старушка сказала: "Лучше жалеть о том, что сделал, чем о том, что не сделал."