Як повернути коханого?
Доброго дня! Я зустрічалася з хлопцем 7 місяців. Перші два місяці в нас були ідеальними, потім він сказав, що йому потрібно поїхати за кордрон на два місяці. Він поїхав, я чекала. Пройшло два місяці і він повернувся. І тут я почала відчувати, що щось не те, що щось змінилося. Він не одноразово чув від мене, що я його люблю, що він потрібний мені і все наче би нормально, якщо б не моя інтуїція, яка виявилася в кінцевому результаті правою. Одним словом йому довелося поїхати ще раз. Спочатку я не хотіла щоб він їхав, але так як він пообіцяв, що це востаннє, то я змогла це зробити. Але вже першого дня після того як він прибув до свого місця призначення я випадково дізналася, що увесь час поки ми зустрічалися, поки я його чекала - він мав іще одну дівчину, з якою почав зустрічатися в той самий час коли й зімною. Звичайно була біль, були сльози. Через тиждень він подзвонив і почав просити пробачення, казав, що він все зрозумів, що цього більше не повториться, що він мене любить і звичайно я повернулася до нього. Правда недовіра залишилася, тому часто в мене до нього було дуже багато питань конкретної відповіді на які в нього не було, потім почалися розмови, що в нього дуже мало часу, щоб зімною спілкуватися і в кінцевому результати за два тижні до його приїзду він сказав, що більше так неможе, що в цих стосунках немає життя, що коли він приїде, то ми обовязково зустрінемося але тепер якщо будемо щось починати, то все буде із дружби.. Що мені робити? В наших стосунках було дуже багато болю і сліз.. Але я відчуваю, що люблю цю людину і що вона для мене найдорожча в світі, хоч це може й не по розумному звучати.. що робити? чекати чи відпустити, як би це боляче не було?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Здравствуйте Инна 1020
Вы рассказываете запутанную историю:)
Я могу кое-что сказать, но это будут только гипотезы.
Ваши отношения начались со лжи. Он встречался с вами и параллельно с еще одной женщиной. Вы уверены, что те отношения закончены? Или еще масса до них. Очевидно, что ваш парень позволяет себе не слишком честное поведение.
Естественно это травмирует вас. На это вы реагируете сверхконтролем. И это уже ваша не сликом хорошая жизненная стратегия. Сверхконтроль утомляет и вас и контролируемого и разрушает отношения.
Я бы предложила встретиться. Однако разговора начистоту может не получиться, а ведь это единственный выход в этой ситуации.
Признайте, что вы ему не доверяли и это было не лучшим способом сохранить отношения. Дружба -это ведь не то что вам нужно? Скажите об этом ему. Скажите, что любите. Попробуйте предложить - либо разрыв или попытка быть честными вместе и доверять друг другу.
Возможно так что-то получится, но учтите преодолеть свои привычные формы поведения очень сложно. Если есть возможность поработайте с психологом или пройдите расстановку. Это поможет сделать выводы из этой ситуации.
Удачи.