невпевненість, замкнутість
Мені 24 роки. Коли я в компанії людей, я не знаю що говорити, боюсь говорити, в мене страх до людей, якщо мені хтось із колективу задає питання і всі дивляться на мене то крутиться голова і я не знаю, що говорити. Буває таке що я думаю одне, говорю інше, роблю, ще інше. Якщо людина мене щось питає, то я говорю їй те що вона хоче почути тільки, що вона від мене відстала. Я не можу сам себе захистити, в мене постійний страх, я чогось боюся, бувало таке, що я хотів покінчити життя самогубством. Якщо я читаю якийсь документ в присутності людей не розмію зміст цього документу. Постійна паніка. Боюсь виступати пере колективом. не можу виспатись, мене постійно дьоргають. Мені всі оточуючі кажуть, що мені робити, а я сам не знаю що мені робити. По принципу куди вітер повіє. не можу самовиразитись, що це я, бо бось що це буде не правильно, що хтось буде з мене сміятися а хочу бути відкритим постійно бути в колективі, а чомусь не можу. Хочу зустрічатися спілкуватися з дівчиною, а боюсь її запросити в кафе. Як позбавитись замкнутості, стати відкритим? Як набути впевненості в собі, позбавитись замкнутості, стати цікавим для спілкування?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Ваня, на Ваш вопрос сразу и не ответишь, я вижу здесь одно - запрос на продолжительную терапию. Необходимо разбираться и анализировать Вашу жизнь: в какой семье Вы родились?, как прошло детство?, были ли травмы?, и самое важное - разобраться с внутренним конфликтом: одна часть Вашего "Я" хочет жить полноценной жизнью, а другая "надсмеивается и гнетет ее", проецируя на внешний мир, вроде бы другие над Вами смеются, управляют. Большой плюс, что Вы сами к этому приходите - не другие вас обесценивают, а Вы сами себя. Почему? Не знаю. Надо разбираться. Практика показывает, если человек осознает причину своего симптома, то он перестает его беспокоить. Так работает аналитическая терапия, не со следствиями, а с причиной.
Удачи Вам!
психолог онлайн
Ваня, перед тем как быть уверенным для людей, хорошо бы быть уверенным в себе самому. Учитесь отмечать не только сложности, но и заслуги свои, сильные стороны, то, что вы делаете хорошо.
Поищите возможность работать с психологом лично. А еще лучше, в групповом фоормате.