Як допомогти дитині усвідомити, що тато вибрав іншу жінку, зрадивши маму?
Хочу спершу почути пораду від психолога як допомогти дітям, а потім запитаю про себе. Ми прожили з чоловіком 19р.Маємо двоє діток(дівчаток - 18р.,4р.). 2 місяці тому старша дочка дізналась, що чоловік вже 3 місяці мене зраджує. Їй було дуже боляче.Мені навіть здаволось, що їй більше болить, ніж мені. Вона спочатку сподівалась, що це не правда. При розмові тато говорив, що любить мене(маму), але я йому не пробачу.Хоча я і йому говорила, що можу пробатичи зраду, за умови, що він припинить усі стосунки з колишньою.Дочка навіть попросила чоловіка (ми ще не розлучились)побачити її і він повів їх на знайомство, та дочка лише подивилась в очі і пішла. Мені сказала: "мамо їх байдуже на нас, у неї татина фотографія на стіні вісить. Він телефонуєїй дуже рідко.Вона не раз просить скажи правду, якщо ти її любиш люби, та не муч нас з мамою. Коли я дізналась про зраду і побачили страждання старшої дочки я в пориві гніву сказала забирай речі(я тепер зрозуміла, що це помилка, але він приїхав за футболками, а я сказала, то забирай усе).Це все забирається частинами, навіть до дрібниць.Я намагаюсь поговорити з чоловіком, але він не йде на розмову. Говорить, щоб він не буде жити з тещою, щоб я з дітьми приїджала до нього в село, що я ж зоробляю гроші на білет зможу добиратись щоранку в місто на роботу і в садочок.Я попросила внього вибачення можливо я його чим образила, навіть сказала, що готова пробачити зраду (адже 18р назад він не залишив мене з дитиною, яка має вроджену ваду)але він мовчав. Старша дочка дуже ображена, що він казав, що вже припинив з іншою жінкою стосунки, а насправді вони продовжуються. Вона стала дуже нервова, навіть вживає нецензурну лексику, заспокійливі таблетки вживати не хоче, часто вона зла, а якщо бабуся згадає по тата, то в пориві гніву може оскорбить, а потім говорить, що не памятає, що вона таке говорила. Дайте пораду як їй допомогти? Також не знаю, як пояснити молодшій (4р), чому тато приїджає інколи на 10-15 хвилин. Чому він у бабусі? Спрбувала відпустити з татом до бабусі без старшої дочки, то він її в гості до нової тьоті повіз, а також гостинці привіз, які тьотя подарувала. Дитина розповіла,навіть коли в неї не запитували,що було в тьоті.Провда ще троє ночей з криком-істерикою лягала спати, поки не дали свяченої води.Вона вже навіть мене питала:"Чому в мене немає тата?". Я правда сказала, що тато в бабусі робить ремонт. Вона майже щовечора просить телефонувати йому. Дайте пораду як допомогти дітям? І що робити собі?Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Anjelа, у меня возник один большой вопрос: "Зачем вы впутали детей в отношения, в которых сами еще не разобрались?" И таким образом, у старшей дочери разыгрался яркий невроз. Хуже всего, по- моему, ей. Вы сами, взрослые, еще не определились в ваших отношениях и допускаете в этот хаос дочь, которая что-то пытается узнать, которая слушает вранье отца и видит свою мать в подвешенном состоянии! Ее мир рушится. И причиной тому не сам разрыв, а ваши отношения при этом. Разрыв можно и нужно пережить, страшно другое- неопределенность! А Вашим девочкам еще предстоит выстраивать отношения с мужчинами, представьте как им будет нелегко. Самое важное сейчас - это вам самим определиться, имеет ли смысл ваши отношения или нет. И второе- сказать об этом девочкам, никого не обвиняя и не упрекая, например: мы с папой вместе жить не будем,к сожалению так бывает, но по-прежнему мы остаемся вашими мамой и папой, мы вас очень любим и будем делать все, чтобы вам было хорошо.
Почему вы себя обвиняете? Вас предал человек, обманул детей, почему вы его защищаете? Украдкой забирать вещи - это из разряда "я тут ни причем, сама так сказала". Чем больше вы будете "растягивать" разрыв, тем будет больнее. Это как лечить зуб, который сгнил, и удалять и лечить- больно, но есть выбор. И выбор за вами! С детьми нужно быть внимательными, чтобы не произошла мощная фиксация, которая впоследствии может негативно отразиться на их личности. Удачи Вам!
психолог онлайн
Полностью согласна с коллегой.
Думаю, и вам, и вашей старшей дочери имеет смысл встретиться с психологом и проработать ситуацию, которая сложилась - в одиночку этот клубочек вам будет очень сложно распутать. Посмотрите здесь на сайте, кто из психологов может помочь вам в городе, где вы живете - вам помогут.