Страх пошуку нової роботи
Добрий день. Мене звати Наталія. В мене виникла така проблема: Я майже три роки працювала в одній фірмі економістом. Обов'язки були і економічні, і бухгалтерські. Але я завжди хотіла бути бухгалтером. Шукала нову роботу, але ніяк не могла вибрати або мені не підхлдило, або я. Але якось подруга мені запропонувала роботу економістом в її фірмі. По її презинтації робота не набагато відрізнялась від моєї, але зп могла бути більша після випробувального терміну. Я їй повірила і не перевіряла надану єю інформацію про обов'язки та оплату і звільнилася. Але коли почала працювати то зрозуміла, що все зовсім не так. Я була звичайним економістом, а роботу мала робити начальника відділу в новій галузі, нікого не знаючи і ніхто не міг допомогти, підсказати. Я почала себе дуже корити, що звільнилася, що все не перевірила, що та робота була краща. В мене почалася паніка. Я розуміла, що не зможу тут працювати і дуже боялася звільнятися. Бо попередню роботу я довго шукала і боялася повторення. Але напруга не падала, в мене почав від хвилювання підніматися тиск і майже місяць не падав і я звільнилася. Будучи вдома стало трохи легше, але думати і корити себе за те, що я зробила я не перестала і тепер в мене якийсь панічний страх шукати нову роботу. Я почала боятися нового колективу, боятися знову потрапити в такий жах як був і не знаю, що з цим страхом робити? Я розумію, що потрібно працювати, що організація одна на іншу не схожа, але як йду на співбесіду або якщо тільки телефонують в мене з'являється страх, що якщо буде так само або ще гірше. І від цього я гадаю я не можу знайти нову роботу і що зі страхом робити теж не знаю.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Насколько я поняла, самым ужасным в прошлой работе было, что вы выполняли работу начальника отдела? Т.е. ответственность была выше на пару порядков? Вас эта ответственность напугала, что ее сильно много?
консультация психолога
Наталья, здравствуйте.
А чтобы вы хотели сделать со своим страхом?
Если он так просто не проходит, возможно это какая-то подсознательная подсказка? Вот только что это за подсказка?
Дополнение от автора
Я вже думала про це, але так і не зрозуміла, яка тут підказка. Бути обережною і зважувати рішення, але все одно поки не почнеш працювати нічого не згозумієш про роботу. Отже і залишається лише надіятися на краще)
Самим жахливим в минулій роботі була зрада подруги, яка не попередила досконало, що мене чекає. Якби зп відповідала роботі, яку виконуєш і якби було в кого запитати виникаючі питання, то відповідальність зовсім не лякала. А так було зовсім не рівне положення від обіцяного до реального. Подруга спокійно пішла в декрет, а я залишились, з проблемами її роботи. Я не думаю, що це був страх відповідальності, швидче страх неочікуваності.
психолог онлайн
Страх неожиданности? Каждый день по сути полон неожиданностей. Вы выходите из дома и не знаете что вас ждет, я имею в виду лифт например может застрять, на вашем привычном маршруте могут вестить ремонтные работы и вам придется искать новый путь и т.д.
Но вы же все равно выходите из дома и идете навстречу неожиданностям. В чем разница- эти неожиданности и неожиданности на работе?
консультация психолога
И что бы вы желали от новой работы?
Ведь зная точно, что вы хотите и получив это, вы, скорей всего, перестанете тревожится. Ведь нельзя одновременно радоваться и переживать.