Відносини
Доброго ввечора. В мене ситуація такого характеру. Почала зустрічатись з хлопцем. Все було спочатку дуже добре. Та за короткий період все помінялося- він став грубим, дратівливим, перестав приїздити до мене(жив в іншому місті) . Я перестала до нього дзвонити, але потім подзвонила. Підняв трубку батько. Сказав, що його син не може говорити, бо в лікарні від передозування наркотиків. Я була в шоці. Потім все таки дозвонилася йому- він сказав, що намагався кинути, тому був такий агресивний і тому не приїждав до мене. Наркотиків і наркоманів я з дитинства боялася, як вогню, тож сказала, що знайшла іншого( ядійсно почала одразу зустрічатись з іншим, щоб забути його), але його підтримаю і залишуся другом. Після лікарні він знову прийняв ( написав це мені на мейл)Я сказала, що нема про що говорити. Через 5 днів написав, що вирішив кинути і щоб допомогла підтримкою. Його поклали в реабілітаційний центр. Там він переніс ломку. Писав, чи як що зав"яже, чи буду з ним. Я відповідала, що давай виздоровлюй ,а тоді поговорим. Писала смс кожного дня і він мені. Та останнім часом він знову почав пропадати, не відписувати. Сказав, що мені е за ким дивитися і чого я йому пишу. Я знаю ,що йому важко, що його зараз взяли під контроль( брат працюе в міліції і тепер не спускае з нього очей, тож приймати він не може), але чому він знову пропав? Перед ломкою просився зостатись другом, писав, а тепер нічого. Як ви можете пояснити його поведінку? Добавлю, що по телефону він питав за нового кавалера, але ,як такої ревності взагалі не відчула з його сторони.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Такое впечатление Оля, что вы живете с закрытыми глазами и выключенными мозгами.
Вы действительно думаете, что мы тут консилиум соберем и будем вам объяснять почему он пропал?
Потому что наркоман.
А вас больше ничего не волнует? Почему вы втягиваетесь в отношения с наркоманом, откуда эта тяга с ним дружить, помогать вас ни как вообще не беспокоит?
Дополнение от автора
Хвилюе, тому і почала одразу зустрічатись з іншим.Використовувати одного, щоб забути іншого,це не етично, але я рятувала себе. В мене були почуття і обрізати так мені було важко то все.
психолог онлайн
Так к чему эти вопросы "как понять его поведение", "почему он пропал"?
Зачем эти смс-ки?
Тяжко- верю, но не "тяжче" чем жить с наркоманом.
Не буду вам тут психологические экскурсы проводить, вот краткая зарисовка из жизни.
Моя подруга детства в 19 лет вышла замуж за наркомана. Она знала о том что он наркоман. Сейчас он уже бывший наркоман, как и многие зависимые, он поменял одну зависимость на другую- наркотики на церковь. У них нормальная семья, дети. Но лет 7-8 у нее просто выпали из жизни. Даже не буду расписывать вам эти страшилки, которые для нее были реальностью. Это при том, что ее муж был достаточно волевым человеком и не выносил из дома вещи и не толкал жену, в обмен на наркотики. И даже сейчас, когда наркотики в прошлом, остались последствия в виде гепатита у мужа и еще пары весьма "приятных" болячек.
Эта история считается хорошей, с хеппи эндом, а сколько историй просто с эндом, без хэппи. В какую категорию попадет ваша - неизвестно. Так что если вы готовы к таким исследованиям- удачи.
Дополнение от автора
Ваша відповідь і порада однозначні- перервати відносини. Ви маете рацію, пхати себе в болото, коли кругом е нормальні- однозначно дурість. Дякую