Важко продовжувати стосунки з хлопцем через те, що він нижчий за мене.
Доброго вечора.
В мене склалась така ситуація, що мені важко в стосунках, які тільки розпочинаються.
Мені подобається хлопець як людина, він ініціативний, в нього хороша професфя, вже працює, займається спортом і дуже добре відноситься до мене, як до дівчини, але мене відштовхує те, що він такого зросту як і я, а можливо трохи нижчи і це при тому, що я низького росту. Я не думала, що це може бути для мене так важко. Через це в мене немає такого потягу до нього як до хлопця.
Але я б хотіла породовжити ці стосунки, тому що в нього дуже багато хороших якостей, які рідко зустрінеш в людях і надіюсь, що моє ставлення до нього поміняється. Але я не впевнена, і в мене в душі зараз борються дві думки, потрібно мені це, чи ні.
Я розумію, що це неправельно, але мені важко. Я ціную його внутрішній світ, але щось не так.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Лена, неужели все дело в росте или есть что-то еще, что вам не нравится?
Дело в том, что мы как-то комплексно воспринимаем человека по внешности. Мы не выделяем у одного например красивый нос, а у другого ягодицы. Иначе это будет как у Гоголя в Женитьбе «Если бы губы Никанора Ивановича да приставить к носу Ивана Кузьмича, да взять сколь-нибудь развязанное, какая у Балтазара Балтазаровича, да, пожалуй, прибавить к этому еще дородности Ивана Павловича — я бы тогда тотчас же решилась. А теперь — поди подумай!»
Может быть в целом он не ваш сексуальный типаж, но умом вы понимаете, что у него столько достоинств, что бросить жалко, но душа не лежит?
Дополнение от автора
Дякую за відповідь!
Я, після певного часу, зрозуміла, що скоріш за все в нас нічого не вийде. І зустрічі мені не приносять радість. Мені не комфортно з цією людиною.
Тепер мені важко розійтись з ним, цілий день мене мучила ця думка. Мені його жаль, але продовжувати це не потрібно. Не знаю як краще зробити?
психолог онлайн
Жаль-это когда вы продолжаете отношения с человеком не любя его. Таким образом вы портите не только его жизнь, но и свою.