Переживаю за батька через те, що його співмешканка затягнула в секту Свідки Егови
Переживаю за батька,кажуть в сектах гіпноз наводять і все таке і батько помінявся він раніше був веселіше жартував, зараз у нього якась політика не заробляти гріхи, просив щоб він з одною людиною поговорив яка мене образила так він сказав мол що не хоче гріхи заробляти, і співмешка його маніпулює тим мол Коля не потрібно гріхи заробляти, батько якийсь відчужений став, часто біблію цитує
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Илья Борисович Куценко
Саша, а в чому полягає ваша тривога за батька? Що з ним може такого далі трапитися, що вам було б непросто і боляче спостерігати? Поки те, що ви описуєте: відмова з кимось поговорити, зміни в поведінці, зміни в світогляді і намагання дотримуватись певних правил не несуть (наскільки я розумію) реальної загрози його психічному чи фізичному здоров`ю. Можливо, щось змінилося у ваших стосунках з ним? Чого вам не вистачає зараз від батька (яких почуттів, яких слів)?
психолог онлайн
Саша, вот Вы и повзрослели окончательно. Отец оставил Вас наедине со всем белым светом. Рано или поздно таоке со всеми нами случается...
Он для чего-то выбрал такое состояние отрешенности от прежних близких...
Грустно, конечно. А что Вы сделаете: участковому пожалуетесь? Так ныне он их будет защищать.
Мозги засрать не сложно любому человеку.... Тут и к бабке не ходи. А вот прочисить и вернуть сыну любовь - это не просто.
Вы боитесь с ним по-мужски поговорить? Жестко без обиняков и предельно конкретно?
психолог онлайн
Если отбросить все страшилки про секты, которые вы все в кучу собрали и к этой одной прилепили, то основная ваша претензия к отцу, что он отказался разговаривать с вашим обидчиком, так? Специально несколько раз взглянула на ваш возраст. Вам 29, мне не показалось. Точно большой уже мальчик, чтобы самому за себя постоять.
Дополнение от автора
Від батька підтримки не вистачає, дуже не вистачає, коли з ним починаєш говорити то він починає злитись і ображатись, коли кажу для чого ти мене шантажуєш Його слова: якщо хочеш спілкуватись зі мною маєш спілкуватись з Орисьою Іванівною, ти маэш її признати"
мене це починає жутко харити, я її ненавиджу.
Дополнение от автора
у мене починається тошнота на словах ти маєш її признати