Доброго дня! Пояснiть менi!
Доброго дня! Пояснiть менi, будь ласка, як я можу змiнити замкнене коло. Я i мiй колишнiй намагаэмося вiдновити нашi стосунки. Я дуже хочу щоб все було як ранiше - нiжнiсть, довiра, затишок, телефоннi дзвiнки, побажання доброго ранку... Вiн не хоче нi iз чим визначатися. Iз тим, що намагаэмося - це э. Але це сумбур - вiн може дзвонити, а може не дзвонити, я не вiдчуваю эдностi, нiжностi. Про те, щоб жити разом вiн зараз й чути не хоче. Через те, що менi тривожно i я нiчого не розумiю ми сваримося, а також, вiн часто почав ображатися на дрiбницi. Що менi робити, я хочу повернути все ?
Вопрос от: ; Возраст: 27
консультация психолога
Здравствуйте, Александра.
Чтобы хлопнуть в ладоши, нужны две руки,так же, чтобы возобновить или построить отношения, нужно желание с обеих сторон.
Зачем Вам возвращать все?
Что мешает выйти из этого замкнутого круга и жить настоящим, а не прошлым?

психолог онлайн
Светлана Александровна Яковенко
Доброго дня, Олександра!
Ваша тривога відчувається у словах, так само як і бажання чогось кращого. На жаль (або на краще), якщо "Вiн не хоче нi iз чим визначатися", то Ви за нього цього не зробите. Постарайтеся з ним поговорити, відзначити що для Вас важливо, необхідно, бажано. І вислухати його точку зору на ці ж пункти. Важливо дійти згоди, знайти компроміс. Це можна зробити і на сімейній терапії. І якщо ваше бачення ваших стосунків не співпадає - доведеться зробити вибір - залишити все як є і тривожитись або піти (і теж, можливо, тривожитись).
Але так як питання поставили Ви, то для початку все ж продуктивніше буде шукати відповіді про Вас. Чого Ви шукаєте у стасунках? Чому хочете повернутися до свого колишнього? Коли не відчуваєте ніжності та єдності (а це важливо для Вас), що ж інше Вас тримає? Ці питання ефективніше проясняти на зустрічах з психологом.
І ще, колишні стосунки повернути неможливо. Можна побудувати щось нове на старому фундаменті, попередньо заткнувши тріщини. Або будувати щось кардинально нове, а це можливо якщо Ви розумієте що відбувалося раніше і відбувається зараз.
психолог онлайн
Алла Владимировна Саенко
Согласна с коллегами: вернуть "как было" невозможно. Любые отношения развиваются, меняются со временем, и это нормально, так как если они закостеневают и нет никакого развития - тоже нехорошо, нет возможности что-то менять. Вам важно сейчас понять, что именно между вами происходит. Сколько времени вы вместе? Как давно начались сложности и с чего они начались? Какие жизненные события происходят у вас, у него? Каков контекст? Вы жили вместе и разъехались, или жили отдельно и вы хотите жить вместе? Почему именно сейчас вы хотите, чтобы он определился? Может, для него рано, а, может, он просто не готов брать на себя ответственность. Я слышу, что вам тревожно и ничего не понятно, я так понимаю, поговорить о том, как ситуацию видите вы, и как он, не удается? Вы можете или сами говорить о себе, и спрашивать, как он это видит, или учиться этому на парной консультации, с помощью психолога. Возможно, у вас накопилось много непроясненностей, которые отодвигают на второй план нежность и доверие. Если это все прояснить. прожить, чувства могут тоже поменяться. Я выскажу одну гипотезу: вам важно единство, ощущение вместе? А по раздельности при этом вы можете быть? каждый собой? Если в отношениях слишком много слияния, есть угроза утраты себя, и тогда кто-то начинает отодвигаться, чаще всего уже через агрессию. Это предположение, нужно разбираться на очной консультации. Хорошо, что вы задаетесь вопросами, тогда есть шанс найти и ответы