Як знайти підхід до батька
Доброго дня! Ситуація наступна:
Мені 19 років, я вчусь на заочній формі навчання, і вже рік як працюю в обласному центрі на роботі. Мені невигідно кодного дня доїжджати туди сюди по 40км., саме в обласний центр зі свого міста, і я вирішив заселитись. Себе фінансово повністю забезпечую, + всі друзі заселяются в місто, і мені б було відповідно там вигідніше і самоперспективніше жити. Тільки одна проблема:( Мій батько відносится до мене, як не до рідного сина. Він без причини домахуєтся до мене, руки пррстягає. І все мені завжди ніби на зло робить. Я з ним рідко про шось говорю, оскільки це мені не приносить задоволення, і він завжди рипить. І, до речі він мені завжди тим потикає. Ну вот, підійшов я з ним поговорити про заселення, він просто показав дулю і послав. Сьогодні хочу зробити другу спробу. Але він навіть мене дослухати не може нормально відповідно говорити ми не можем. З мамою в мене хороші відносини, але коли я через його "нє" десь їхав, або йшов, він озлоблювався на мою маму, відповідно мені її шкода. Але і в свому містечку мені одному залишатись не варто, бо в мене часто депресія від того, що нема з ким зустрітись, погуляти, а вдома сидіти я ненавиджу( часто на роботі ночую). В загальному мені треба заселитись з завтрішнього дня, що б ви могли мені порекомендувати? Йти не перекір чи пробувати розмовляти(це дуже малоймовірно). Допоможіть оприділитись і порадьте щось будь ласка! Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Здравствуйте, Виталий!
Вы уже пробовали разговаривать, и неоднократно. И каждый раз натыкались лишь на грубость и унижение. Сколько Вам ещё нужно попыток, чтобы убедиться в бесперспективности этого?
Что же касается матери, то ей и самой не мешало бы подумать над тем, зачем она живёт с таким человеком, а также понять то, что это её мера ответственности и перед своей жизнью, и перед Вами тоже. Ведь из-за такого отца вынуждена страдать не только она, та которая его себе выбрала в мужья, но и Вы, который себе в родители никого не выбирал. И именно в этом её ответственность. А Вы "мені її шкода...".
Начинайте, Виталий, жить своей жизнью. По возрасту уже пора. И поступайте не так, как удобно кому-то, а как хотите именно Вы. Вы имеете на это право. Осталось только дать это право себе...
психолог онлайн
Доброго дня, Віталій.
Ви питаєте рекомендацій, але ж самі і відповідаєте на це, адже "пробувати розмовляти" - "дуже малоймовірно". Ви вже пробували... І судячи з Вашого повідомлення, батька його власна поведінка влаштовує, а отже, нічого не зміниться. Я тільки хотіла звернути увагу на фразу "Йти наперекір". Доросла відповідальна поведінка - робити те, що вважаєш за потрібне, а от йти наперекір (тобто слухати не свої бажання, а чужі, і вчиняти навпаки - але ж навпаки конкретним ЧУЖИМ бажанням) - це більше схоже на прагнення щось комусь довести. З Вашого повідомлення я зрозуміла, что Ви усвідомлюєте, що саме Вам потрібно. А от що заважає почати втілювати у життя власне рішення?.. Ви доросла людина, здатна аналізувати свої потреби і шукати шляхи їх задоволення, здатна перерахувати плюси і мінуси різних варіантів, нарешті, здатна фінансово себе забезпечити. Ви маєте право вчиняти так, як, вважаєте, буде краще.
Щодо стосунків Ваших батьків між собою. І батько, і мама відповідальні за те, що відбувається між ними. Але не Ви. Якщо, коли батько погано поводиться з матір'ю, винними себе почуваєте Ви (а не батько) - то це маніпуляція, спроба Вас контролювати. Те, що відбувається між ними, - відбувається саме між ними. І більш конструктивним шляхом тут, як мені здається (в цьому підтримую колегу), буде старатися показати, який саме вклад кожен із них вносить у ту чи іншу ситуацію, а не намагатися своєю поведінкою задобрити батька, щоб він не "озлоблювався" на маму. Найбільше, що Ви можете зробити - залишити їхню відповідальність і їхні вчинки їм. Ваша відповідальність - це Важе життя і рішення, які Ви приймаєте.
Успіхів Вам!
психолог онлайн
Судя по Вашим словам, такое предстоит рано или поздно... Рвать. И даже по-живому...
Вам горько за него? Что он так с Вами?
Что-то хочется доказать? Что Вы достойны его внимания? Наверняка достойны.
Сложно сказать, что ему не так...
Но и Вы избегаете конфронтации. Вон - на работе иногда ночуете.
Предстоит Вам стать лицом к лицу. И не раз. И не только с ним.
А с ним сейчас Вы не справитесь. Это да. Только нарветесь на злость, наверное.
Мир не весь такой озлобленный, как он. Тут Вы правы. с другими могут быть иные отношения. Более доверительные и открытые. Хоть это и не отец.
В конце концов, Вы и сами станете отцом. И проживете это все, может быть, иначе?