як змінити свій характер та ставлення до близьких?
Взагалі вважаю, що я адекватна особа, зі знайомими та на роботі відносини нормальні, але вдома - це велика проблема!! Я постійно роблю зауваження дитині (6р), все не так і не те, якби це ще було спокійно, але я підвищую голос і зриваюся на крик та негативні слова, ображаючи її цим. Сама ж я розумію, що це не правильно, але не можу себе стримувати, "психована мамаша"). Вона постійно щось губить, я їй пояснюю спочатку, а потім, коли бачу,що толку 0, знов сварю і плачу від безсилля.
З чоловіком те саме. Він говорить, що я завжди чимось незадоволена і без настрою, як енергетичний вампір. Спочатку в мене нема настрою, а потім, коли я цим йому споганю настрій, то мені стає краще. Думаю, що ми не любимо один одного, а живемо, бо звикли і є донька, яку чоловік обожнює.
Я не можу пробачити йому зраду вже кілька років. Хоча він впевнений, що я його до цього довела. Так, я це десь визнаю, та й характер у мене не ніжної кішки, а прагматичної реалістки, яка не любить сюсюкатись. А може причина в тому, що нема справжнього почуття? В інтимних стосунках не можу розкритись, постійна напруга, інколи ловлю себе на думці- може розійтись та не мучитись. Ініціатором всіх подібних розмов щодо стосунків є чоловік, а мені нічого йому пояснити, я інтраверт по натурі. Мене це вже дістало, хочу змінити своє ставлення до них, бо це руйнує сім"ю та настрій усім. Але як це зробити??
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Добрий день.
Ви пишете:
...Мене це вже дістало, хочу змінити своє ставлення до них, бо це руйнує сім"ю та настрій усім...
Без з"ясування прчин вашої поведінки, неможливо все змінити. З"ясування починається з розмов. Чоловік вам пропонує:
....Ініціатором всіх подібних розмов щодо стосунків є чоловік, а мені нічого йому пояснити, я інтраверт по натурі....
Ви не хочете розмовляти, тому що вважаєте, що ви інтроверт. Скажіть, чому вважаєте, що інтроверти не розмовляють? Чи вам потрібно дати якесь пояснення тому, що ви не хочете розмовляти.Уявіть, що цієї класифікації не існує. Дайте відповідь:
Чому ви не хочете поговорити з чоловіком і зясувати, що саме вас бентежить і нервує?
психолог онлайн
Здравствуйте,Пуля!Горько и печально после прочтения вашего поста.Вы головой приняли решение остаться в отношениях, а на уровне чувств так и не простили своего мужа,так и остаетесь в обиде,перекрыли краник любви,поэтому и в сексе не можете раскрыться и постоянное напряжение.Вам важно пережить свои обиды,гнев,боль ,которые возникли после предательства,научиться прощать,расставаться со своими ожиданиями,принимать себя и людей какие они есть,несовершенными.Снаружи вы прагматичная реалистка, а внутри романтическая идеалистка.Для того,чтобы работать с обидами,учиться прощать,менять отношение к близким, лучше всего прийти очно на прием к психологу.
психолог онлайн
Доброго дня.Ваши проблемы копились не один день и поэтому Вам трудно разобраться во всем самостоятельно.Поэтому Вам скорое всего нужна помощь психотерапевта, чтобы избавится от психоэмоциональных расстройств ("і зриваюся на крик та негативні слова", "психована мамаша", "сварю і плачу від безсилля", "я завжди чимось незадоволена і без настрою"). Вы не видите корня своих проблем,не понимаете, что Вами движет и ничего с этим сделать не можете.Вы ходите по замкнутому кругу: проблемы -расстройства - проблемы. Если ничего с этим ни делать, т.е. не разорвать порочный круг, то проблемы будут накапливаться и усиливаться. Негативные последствия возможны не только для семьи, но и для здоровья. Провертесь также у врачей (Например раздражительность может быть следствием неправильной работы щитовидной железы), чтобы в случае необходимости поправить здоровье.
Теперь насчет сохранения семьи. От того, что Вы разрушите семью лучше не будет никому, особенно ребенку. Вы когда замуж выходили, рожали дочку, Вы мужа любили? Скорее всего да. В моем понимании любовь - это когда я забочусь о ком-то, когда я дарю душевное тепло кому-то, и делаю это по своей доброте душевной, а не из корысти. Будьте хранительницей очага, окружите заботой и теплом мужа и ребенка и это будет "справжнє почуття", которого у Вас, как Вы считаете нет.Дарите любовь. Если Вы будете ждать, что почуття когда-то появятся сами,то можно не дождаться. Развод проблемы скорее всего не решит.
Что касается воспитания ребенка. До ребенка с одной стороны нужно уметь донести инормацию, а с другой надо быть примером для ребенка. Когда Вы кричите на ребенка, ребенок понимает Ваши негативные эмоции, т.е. заражается ними, а смысла слов не понимает (в таком возрасте у детей мышление нагляднообразное, а не словесное (логическое) как у взрослых). Получается, что Вы учите ребенка кричать, раздражаться, испытывать негативные эмоции, а "правильную" информацию не доносите, потому что не знаете как.В этом случае необходимо читать книги по возрастной психологии, обучению и воспитанию детей. Если это трудно сделать самостоятельно, то обратитесь за помощью к психологу. Щасти.
Дополнение от автора
Періодично - після таких непорозумінь ми розмовляємо, точніше чоловік читає монолог, що я така-сяка, не лагідна, не жіночна, не проявляю до нього почуттів, нервова. Я з ним погоджуюсь, мене вистачає на пару днів і знов те саме.Я розумію та усвідомлюю помилки, але не можу себе перебороти.Кажу йому, що можливо у нього завищені запити, а мені здається, що я поводжусь як і більшість жінок. Інколи думаю, що проявивши більше почуттів, буде виглядати що я слабка та пробачила йому усе. Хоча злість на нього сидить в мені досі і нагадує про себе щодня, а зрештою це впливає тільки на моє самопочуття та здоров"я. Він себе особливо і не картав, бо то я ж винна, що підвела його до зради.
психолог онлайн
Вы ходите по замкнутому кругу- и не уходите и не прощаете, не отпускаете ситуацию,вы мучаете себя и свою семью.ВЫ можете задать себе вопрос-как долго еще будете продолжать это делать?Если вы сможете простить,это говорит о силе и мудрости,это очень непросто.Показывать свои чувства и быть уязвимым -это о смелости быть собой рядом с близким человеком, а иначе одиночество, и каждый сам по себе в семье.Но пока не пережиты злость и обида,трудно проявлять симпатию,любовь и принятие.
психолог онлайн
Любовь и прощение это та основа, на которой в принципе строится жизнь. Сейчас Вами руководят гордыня и обиды. Есть очень хорошее сравнение обид с мешком грязной картошки, которую человек носит за своей спиной. Чем больше обид, тем тяжелее мешок, и тем труднее человеку идти. Когда человек начинает прощать, мешок становится легче (или совсем пустеет) и человеку становится легче. Пройдите курс психотерапии и Вы почувствуете себя другим человеком. Если нет такой возможности сходите в церковь.Хотя можно сделать и то и другое. Щасти.