Замкнуте коло
Доброго дня.
Я зараз змінила роботу. На попередній мене не задовільняла напружена атмосфера, яку створював директор, тут з директором ніби все добре, але це тільки початок роботи. Я працюю трохи більше 2 міс.Роботи багато, можу сидіти до 20:00 год. хоч робочий день до 18:00 год.
Я відчуваю, що виснажуюсь приходжу пізно на квартиру, яку знімаю і можу ще дома доробляти роботу, мені це все надоїло, хоч робота перспективна.
Ще я поміняла місце проживання і адаптація мене теж дістала.
Зараз приїхав мій хлопець із сходу України і я розумію, що він скоро знову поїде, через це я не насолоджуюсь моментами, а боюсь що скоро всього не буде.
В мене як замкнуте коло, я завжди щось хочу змінити, роботу... і надіюсь, що якось буде краще, а воно не змінюється, і в основному все добре, але я розумію, що ні. Мені цього всього не треба, а що треба, я заплуталась. Хочеться сімейного життя, а що, якщо теж все буде не так, як я розумію. Та точно буде не так, бо нічого ідеального немає, головне не розчаруватись.
Я не знаю, що робити із роботою. Я її хотіла. тепер не стягую. Не хочу щоб хлопець їхав. Я особливо нізким і не ділюсь, але все не так. І не хочеться жалітись, бо розумію, що не той час.
Може не треба було все міняти(роботу, місто)
І життя сімейне зараз точно не побудую. Важко на душі чомусь.
Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Лена, схоже, що Ви знаходитесь в непростих для Вас життєвих обставинах, Багато змін та випробувань. Спробуйте знайти якусь опору та підтримку. Це може бути якась звичка чи приємна дія, наприклад, вана з піною чи цікавий фільми, чи малювання, книга. Будь-що, що приносите Вам задоволення, розслаблення та наснагу. Для того, щоб почати активну роботу над собою, варто спрешу залучитися підтримкою себе та оточуючих. Якщо Ви немаєте змоги звернутись до психолога, щоб розібратися в собі, спробуйте завести щоденник, де будете писати про свої переживання. Можете навіть спалювати потім весь той негатив, що перенесли на папір. Головне не перечитувати. Така техніка дозволить Вам зняти емоційну напругу та почати мислити більш тверезо.
консультация психолога
Доброго дня,Олена!
Вам лише 25, життя тільки но починається!
Те, що змінили роботу, місце проживання, навпаки повинно зробити Вас сильнішою. Тому що, тільки смілива людина відважиться щось змінити у своєму житті, ще й так радикально!
Щоб збагатити свій духовний світ, поки Ваш хлопець не поїхав до сходу, проведіть з ним максимальну кількість часу (відвідате кінотеатр,зоопарк, сходіть на природу)!
А якщо Вам подобається місце роботи, то його не потрібно змінювати, достатньо лише знайти спільну мову з Вашим директором!