Не можу подолати страх і бути впевненою в собі
Доброго дня. Моя проблема заключаєтся в тому що замітила я і мої близькі що стала закомпексованою. Було багато різних ситуацій таких як екзамени, порушеня стосунків з хлопцем та інші які вводили мене в стрес.Такох важко знаходж друзів бо доки не зню добре людини я не можу з нею про щось розмовляти.
Согоднішня моя проблема в тому що після першої невдалої спровби здати екзамен на права я почала ще більше боятися його. За тиждень до перездачі я почала дуже сильно пережиапти, мій "тренер" з водіння авто бачив що я стала більш невпевнино себе поводити. Я вирішила заспокоїти себе седативними засобіми легкої дії, але на перездачі все ж таки зробила помилку і коли мені сказали що не здала в мене почався шоковий стан. Мене почало трясти. я плакала не могла повірити. Всі вихіді після екзвмену мені було дуже погано. Сьогдні стало трішки краще але я замітила що одна повіка час від часу сам дьоргаєтся.
Прошу допомогти мені і порадити може якусь літературу як знати впевненість в собі, позбутися страху екзамену та інших подібних ситуаціях.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго дня Інна. З вашого опису можна виділити кілька проблем, але самою помітною є тривога. Якщо ця тривога проявляється не в усіх ситуаціях і не завжди, то це просто ситуативна тривога. Якщо тривога триває довгий час і повторюється в однакових ситуаціях, або проявляється майже в усьому то це тривожний розлад. В цьому випадку краще пройти психотерапію, щоб стан не погіршувався. Терапія можлива і через інтернет. Якщо читати "якусь літературу", для цього потрібно прочитати не один десяток книг і на це знадобиться багато часу. До того ж прочитані книжки не позбавляють розладу
психолог онлайн
Доброго дня, Інно! Щиро зізнаюся, на думку приходить тільки Дейл Карнегі "Как приобрести друзей". Щось корисне у цій книжці можна почерпнути. Але читати її слід критично, бо не завжди поради Дейла стають в пригоді.
Мені дуже подобаються книги Лариси Дідковської, наприклад, "Світ наших почуттів", Сержа Гінгера.
У вашому випадку, я окрім книжок, порадила вам очну консультацію у психолога. Розмова з ним може виявитися не менш терапевтичною, ніж інформація в книжкам. Зичу вам успіхів!