стосунки на відстані
Доброго вечора! Я познайомилась з хлопцем в соц. мережі. Він з мого міста але поїхав на заробітки. Ми разом вже 5 міс. час від часу він приїжджав. Ми не бачимось вже 4 міс але на щастя він скоро приїде. Спочатку все було добре. Він говорив, що любить мене, що не може без мене і планував майбутнє зі мною. Але останнім часом я не відчуваю що він мене любить. Він вже не говорить а майбутнє, а якщо я щось скажу то він зразу міняє тему. Він говорить, що любить але в цих словах я вже не відчуваю любові. Він приїжджає на декілька тижнів і потім їде на 6 міс. Скажіть будь ласка, я собі накручую те, що він мене розлюбив чи ні? що зробити щоб він дійсно мене любив і хотів майбутнього зі мною? Я дуже боюсь його втратити.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня, nik561. Ви, мабудь, не накручуєте себе, але вочевидь ви стурбовані. Стосунки на відстані відрізняються тим, що під час розлуки ви обидва змінюєтесь. Під час зустрічі дуже важливо зрозуміти, що змінилось у вас та у вашому хлопці. Можливо він вже не зовсім хлопець. Ви питаєте що зробити, для вашого майбутьнього. Але це питання до нього. Мабудь перед цим питанням ще треба зрозуміти що вам дають ці стосунки, у чому їх цінність. Це теж можна обговорити з ним.
консультация психолога
Здравствуйте! Немного не понятны обстоятельства ваших взаимоотношений. Вы пишете, что вместе уже 5 месяцев, потом пишете, что не виделись 4 месяца. При этом он периодически приезжает. То есть он периодически приезжал только в течение 1-го месяца? Возможно мои слова прозвучат немного жестко, но скорее вы себя накручиваете по поводу того, что у вас есть отношения с этим молодым человеком. Вы правда думаете, что месяц реального периодического общения это достаточный срок для того, чтобы строить планы на будущее? Для вас это правда достаточный срок? Прежде чем строить планы на будущее, неплохо было бы разобраться что у вас есть в настоящем. То, что вы не чувствуете себя любимой, говорит о том, что любви нет, потому что когда она есть, люди не задаются такими вопросами. И что конкретно вы боитесь потерять? Что есть реально ценного в этих отношениях для вас? Или вы боитесь потерять надежды и иллюзии по поводу этого парня?