Може я винна?
Добрий вечір! проблема в тому що не можу побудувати відносини , начебто все добре до якогось моменту, але потім щось йде не так... були невдалі відносини, після яких нікому не вірила і закрилася...але спілкувалася з хлопцем який декілька років добивався мене! вирішила спробувати, бо все влаштовувало і відчувала, що потрібна йому і цій людині модна вірити, бо знав про мене все і сприймав мене такою яка я є! Але... коли почала відчувати, що такого раніше не відчувала ні до кого і привикла, він почав шукати якісь причини і відмазки....а потім став категоричним по деяким питанням не приємних для мене. І все почалося як в попередніх відносинах! я ємоційна і дурною не вважаю, все розумію, але завожуся сама і дістаю його. Що з чим робити не знаю! може сама винна? чи це просто страх залишитися самій... хоча з ним дійсно добре,і хочеться відчути нарешті піклування, турботу. Порадьте, як справитися з цією ситуацією? або не повторити її в нових відносинах
Вопрос от: ; Возраст: 2

психолог онлайн
Доброго дня. Мені надзвичайно шкода, що ви переживаєте такі неприємні емоції знову і знову. Переживаю разом із вами та співчуваю. Можу з упевненістю сказати, що ні в чому ви не винні, що заслуговуєте на турботу, любов, щирі та відкриті стосунки. Трохи замало інформації про те, як саме ви стаєте заручницею одних і тих же обставин із хлопцями. Однак із того, що ви сказали, можу зробити висновок, що це певний сценарний розвиток подій. Тобто це трапляється знову і знову за однією і тією ж схемою. Чому? На жаль, точно не можу сказати через брак інформації. Однак упевнена, що це коло можна розімкнути. Упевнена, що ви можете бути щасливою, коханою та отримувати турботу. Інше питання - що означає звикла? Кохаєте ви людину чи знайшли його по якимось іншим критеріям? Чому заводитеся? Чому дістаєте, як це робите? Що вас заводить у ньому? Дуже багато питань. Рада буду вам допомогти. Удачі.
психолог онлайн
Здравствуйте! Я бы сказала, что не виновата,а по другому сейчас вы не можете строить отношения. Прошлый болезненный опыт мешает вам сближаться с мужчиной до той степени, чтобы он вам не сделал больно, а иногда вы сами опережаете его и готовы к защите, возможно там где -это и не нужно. Быть одной -это сложно и страшно, но страх повторной боли-еще страшнее. Если хотите избавиться от этого и строить отношения с мужчиной по другому. Найдите специалиста(психолога),которому сможете довериться и пройдите с ним через эту боль. Удачи вам на этом пути!
Дополнение от автора
Дякую, за те що відкрили деякі нюанси покопатися в собі.Звикла - це постійні розмови по скайпу, телефону, побажання доброго ранку та ночі. Думаю, що точно це не кохання, подобається зовнішність, багато рис характеру які б хотіла бачити у чоловіка, якого я намалювала в голові. Завожуся напевно через невпевненість, хто я і для чого йому та невизначеність з його боку. боюся бути просто іграшкою, якою користуються тільки заради тіла та сексу. через деякі його інтимні фантазії у нас почали і виникати проблеми. він вважає, що я не маю права сказати не хочу, не буду. розумію, що ми різні, але основна проблема, як його не втримати, бо мені здається це початок негативу, а викреслити і відпустити цю ситуацію.
психолог онлайн
Дякую за уточнення. Вони важливі. Насправді шкода, що немає кохання, оскільки це основа стосунків, це перший та найважливіший етап, на якому все базується, тримається. Шкода, що ви невпевнені у собі, що відчуваєте страх. Із цим раджу вам попрацювати, оскільки це важливо у стосунках - вміти відстояти себе і в той же час довіряти партнерові. Ви можете казати "ні", "не хочу" і "не буду", оскільки ви можете відчувати різні емоції. Якщо ви це пояснюєте, аргументуєте, то партнер має вас розуміти. У стосунках важливо домовлятися так, щоб обом було однаково комфортно. Ви заслуговуєте на кохання та турботу. Багато граней у вашої проблеми. Щиро бажаю удачі.
психолог онлайн
И все-таки хотелось бы чтобы вы не торопились с выводами и присмотрелись на другую часть ваших отношений с этим или прошлым вашим мужчиной, то почему вы остаетесь в таких отношениях и , что они вам дают и сместите фокус на то не что вы ему даете, а что он вам дает и тогда возможно будет легче рассмотреть вам себя и свои желания и потребности и только познакомившись с ними вы сможете быть счастливой. Чувствовать и не сомневаться, что вы имеете право сказать нет. Пока он и его желания к сожалению важнее, чем вы и ваши желания, это не плохо и не хорошо, просто пока так. Хочется , чтобы вы заметили свою ценность в первую очередь для себя и тогда возможно партнерство и вы станете ценностью и для другого.