що таке любов?
Добрий вечір...кожен раз при знайомстві або зустрічі з чоловіком якшо він на мене звернув увагу він мені починає подобатись.В нас завязуються стосунки я в нього закохуюсь хочу звязати життя з ним,в нас все ідеально потім я починаю його пилити різними питаннями чому він 5 хв не звнив,де він був?шо він робив шо 20 хв не відповідав на мої звонкичому він не хоче зі мною розмовляти по відео а тільки переписуватись і таке.Ми починаємо конфліктувати і в кінці розриваємо стосунки я впадаю в депресію,відключаюсь від усіх ні з ким не розмовляю весь час злюсь починаю або курити сигарети або випивати і так може тривати довго.Потім знаходиться інший чоловік і знову по кругу чому це відбувається?
Вопрос от: ; Возраст: 22
консультация психолога
Здравствуйте.
Что бы ответить на Ваш вопрос, требуется объективная консультация, но я попробую ответить в двух словах.
Любовь - это принятие другого таким каким задумал его Вселенная. Достоевский.
"Если Вы хотите, что то получить взамен, не называйте это любовью"
Страсть - это то что отнимает силы.
Любовь - это то что наполняет человека и помогает ему быть индивидуальностью.
Будут вопросы, пишите.

психолог онлайн
Добрий вечір!
Таке відбувається коли в людини є психолгічна травма і травмуюча подія повторюється в реальних подіях. Людина намагається опанувати стару травму за допомогою можливостей дня теперішньго. Але оскільки зв.язок з травмуючою подією розірваний то опанування не виходить. Для того щоб це повторення припинити потрібно в терапії згадати події і розібрати їх. Можете поцікавитися такім терміном як "навязчивое повторение".
Дополнение от автора
дякую за відповді
психолог онлайн
вы проскакиваете некоторые этапы в отношениях и сразу начинаете "душить любовью и вниманием". вам может удобно. мужчины чаще пугаются всего :)
Попробуйте дать больше свободы и себе и партнерам.
Если не получиться -пишите, будем решать на консультациях.
психолог онлайн
Здравствуйте, Незнакомка)
Единственный от меня совет - обратиться к психотерапевту!
Не буду перечислять возможные причины Ваших поведенческих реакций, чтобы Вас не пугать. Просто скажу, что речь идет о поведенческих реакциях, которые необходимо отследить, осознать их наличие, определить откуда они у Вас возникли (на каком жизненном этапе) и начать работать над их изменением.
Уверена в одном - без помощи специалиста сами не справитесь.
Вижу, что желание изменить ситуацию есть, адекватная оценка происходящего есть, - это уже достаточно для эффективной работы над собой.
Чем раньше начнете - тем раньше выйдете из этого замкнутого круга. Наверняка Вы заметили, что с каждым разом негативные эмоции и переживания усиливаются и становится всё сложнее переживать расставание, и появился страх, что следующие отношения, возможно, так же уже обречены, не успев начаться...
Давайте-как начнем движение в обратную сторону круга, - как клубок, однажды намотанный, начнем разматывать, найдем первопричины и, начав работу над собой, у Вас есть все шансы, изменив ситуацию построить здоровые и гармоничные отношения.
консультация психолога
Доброго дня Незнакомка.Не зациклюйтесь на вашому партнері. Більше приділяйте увагу собі. Стосунки заради стосунків не дадуть нічого хорошого. Ви і ваш партнер різні люди, ви не одне ціле і мусите проводити час нарізно. Якщо вас дійсно так сильно турбують такі моменти як його запізнення на 5 хв. то обговоріть це перед тим як починаються стосунки.Розкажіть партнеру про всі ваші вимоги і дайте йому можливість вибрати чи хоче він таких стосунків чи ні. Будьте чесною із собою і з чоловіками.
Але як би там не було рекомендую пройти індивідуальну терапію.