Чому він так змінився?
Доброго дня! Зі своїм хлопцем ми зустрічались 2 роки. Останній рік він працював за кордоном, тому бачились не часто, частіше по скайпі та телефоні. Ми планували одружитись, переїзд за кордом уже разом, народження дітей. Та коли він приїхав нещодавно, то просто змінився на очах: він почав звинувачувати мене в різних речах(спочатку нібито я переписуюсь з різними хлопцями, потім що я з ними зустрічаюсь, що мене підвозять на різних машинах, а потім вже й те, що я сплю з багатьма хлопцями). Насправді я ніколи йому не зраджувала, він мій перший хлопець. Коли йшла гуляти повідомляла про все, коли поверталась додому розповідала по скайпі де і як провела час. Я виправдовувалась, пояснювала йому що кохаю лиш його. Але він не чув мене, тільки звинувачував щоразу більше. Сам вигадував різні ситуації і стверджував що знає на 100% що так і було і що він знає правду. Якби це було правдою я б зізналась, але я насправді нічого поганого не робила, чекала на нього вірно і віддано. Він просив а іноді й вимагав зізнатись в зрадах і обмані. Але я не мала що йому розповісти, адже не обманювала його і не зраджувала ні з ким. Я вже думала що з ним щось сталось(травма голови, приворот), шукала причини чому так сталось. Він поїхав за кордон. Я залишилась, ми не спілкуємось. А я так і не можу змиритись з тим, чому він так себе повів, в чому причина, і як мені жити далі...
Вопрос от: ; Возраст: 25
консультация психолога
Он просто разлюби. Всё остальное последствие того что он просто искал причину что бы расстаться.
Вашу ситуацию нужно разбирать.
Помните; Всё что не делается - к лучшему.
Дополнение от автора
Коли він приходив до мене зі своїми звинуваченнями, вні мене ображав, просив признати свою провину. Я йому пояснювала, що не винна в тому в чому він мене звинувачував. Ми сварились і розходились, а потім він знову повертався, просив пробачення і говорив, що довіряє мені, говорив що любить і хоче бути зі мною. А потім все починалось з початку, знову ревнощі, звинувачення і його цілковита впевненість в тому що я йому зраджувала. Якби розлюбив чому не пішов одразу, а мучив мене(так тривало близько місяця). І сам він теж мучився, просив пробачення, плакав, отримав нервовоий зрив(швидка приїжджала), а потім все спочатку!
консультация психолога
Необходимо разбираться.

психолог онлайн
Добрый день!
Вероятно, кто-то из "доброжелателей" рассказывал свои фантазии вашему МЧ. Может девушка, которой он тоже нравится, может его родители, может еще какое-то заинтересованное лицо.
Напишите ему о том, что чувствуете и что написали здесь, про травму головы и прочее. Попросите, чтоб тот кто Вас оклеветал предоставил доказательства вашей измены. Если их нет, значит человеку зачем-то надо было Вас оклеветать, путь поищет причину. Терять вам нечего.
психолог онлайн
У меня ощущение, что вашему парню очень тяжело даются отношения на расстоянии. Возможно он сам вам изменил и почувствовав вину, начал вас в таком обвинять. Откровенно с ним поговорите и спросите сильны ли его чувства и не сделал ли он отношений, пока жил без вас. По его реакции всё поймете и сможете принять верное решение.
Если будет сложно разобраться с чувствами - пишите, договоримся о консультации.
Дополнение от автора
Я з ним говорила багато разів, просила пояснити, зізнавалась в почуттях своїх. Та все даремно. Він говорить що певні люди йому щось про мене говорять, що десь мене бачили і т.д., але конкретних імен не називає. Він дійшов до того що казав нібито на власні очі бачив як я зраджую йому в себе вдома, нібито він встановив камери в моєму будинку і все це бачив.Прошу показати записи - він не може, говорить що камери знімали онлайн, і він їх вже повернув. Просив піти на поліграф я погоджувалась однак він стверджував що немає грошей на проходження детектора. Ревнивим він ніколи не був, навпаки я могла більше проявляти ревність у відносинах. Він просто вимагає в мене признання в зраді, однак я немаю в чому признаватись. Всім рідним і знайомим він говорить що йому зрадила і що поламала наші відносини. Чому він так поступив? Якщо знайшов іншу чому не зізнався? Захотів розірвати стосунки - чому просто не пішов? Я бачила як він страждав, пив заспокійливе, не їв, хіба могла б людина так грати?
психолог онлайн
таких подробностей раньше вы не писали. Непонятная ситуация. Вашему мужчине тоже не мешало бы пройти консультацию - неясно что с ним. Если вы не врете. но получается он больше верит кому-то, а не вам. и это как минимум настораживает. Про измену его - это гипотеза, не обязательно это правда, но если он не был раньше ревнивым. совсем непонятно его поведение.
Дополнение от автора
І для мене ситуація незрозуміла. Шукаю і не можу знайти причину чому так сталось. Я не можу доказати йому що я йому не зраджувала, так як і він не може доказати протележне. Він поїхав, а зараз закидує ВК як йому тяжко, як йому зробили боляче, як він розчарувався. А що вже тоді казати мені?
психолог онлайн
дайте ему мои контакты, пусть напишет. Возможно мы договоримся о консультациях. Мне кажется ему нужно у психологов помощи просить, а не вам. Он столкнулся с какими-то сильными чувствами и теперь мучается.
Дополнение от автора
Він не погодиться, адже навіть коли я говорила що погоджуюсь іти на детектор то він сказав, що не піде бо там працюють знайомі мого "коханця". він би сказав що ви мабуть теж мій коханець, або знайомий когось з тих, з ким я сплю((
психолог онлайн
Я по скайпу работаю. И это поможет ему открыться. я мужчина - он мужчина, мы можем поговорить на мужские темы. Он явно что-то вам рассказывать не хочет. Есть еще всегда вариант - разойтись. Вы любите его, но иногда отпустить человека легче, чем пробить его защиту и поговорить с ним откровенно.
психолог онлайн
Дана, добрий день.
Багато з того що ви написали про вашого хлопця свідчить про те, що в нього є параноїдні ідеї і консультація психіатра йому не завадить.
"шукала причини чому так сталось" - запитайте себе, навіщо вам знати чому так сталося? Тут можуть бути дві відповіді - або ви в чомусь винні, або він, тоді у вас на душі буде легше.
Є очевидні речі - ідеї ревності без підстав на те з його боку. Чому в нього вони з'явилися ми не знаємо і можемо ніколи не взнати. Але вас це сильно турбує, бо якщо моя здогадка правильна, то маючи свої перші стосунки можливо спостерігаєте розвиток психозу, а це дуже лякає, якщо ти не спеціаліст. Спеціалісти теж хвилюються, але роки за книжками дозволяють розуміти, що відбувається і як допомогти. Ви такої змоги і знань не маєте.
Або є інший розвиток подій. Кожна людина може сумніватись в стосунках, але якщо її совість дуже велика, то за такі думки можете себе карати почуттям провини, яке могло би підсилюватись сумнівами та ревнощами вашого хлопця. Сумніви - це є норма. Важливо піддавати критиці стосунки. Поза межами норми знаходяться ідеї вашого хлопця стежити за вами.