Що робити?
Добрий ранок!
В дитинстві сталася жахлива ситуація зі мною. Я стала замкнутою, нe люблю спілкуватися з людьми, можу днями сидити в дома в самоті, друзів в мeнe майжe нeмає. Хотіла б запитати, що мeні робити? Мeні нe цікавe моє життя, я нe бачу свого майбутьного, бувають такі ситиуції коли взагалі нe хочeться жити, коли тобі байдужe шо з тобою станeться. Я нe можу нізким поговорити, мeні стидно розказувати про тe що сталося. Цe так тяжко тримати всe в собі...
Порадьтe будь ласка, що мeні робити
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрий день, Ніко.
Співчуваю вашій ситуації. Сумно, що ви замикаєтесь у собі.
Ви пишете, що пережили травмуючу подію яка вас змінила.
Повернутись до радощів життя можливо, але навіть з допомогою психолога це зробити непросто.
Спробуйте знайти людину, якій зможете довірити свої переживання та почуття.
Бажаю вам успіху.
консультация психолога
Анна Андреевна Воробьева
Здравствуйте, Ника. Не знаю,какая ужасная ситуация случилась с Вами в детстве, Вы о ней не пишите здесь,можно только предположить, что в этой ситуации присутствовали и другие люди, возможно, взрослые. Вы, будучи ребенком, взяли всю ответственность за случившееся на себя.И с тех пор Вы чувствуете стыд. Пишу про это,так как стыд не возникает у нас, когда мы в одиночестве. Он всегда появляется рядом с кем-то. И точно также, рядом с другим человеком, возможно от него избавиться. Попробуйте, все таки, найти человека, которому Вы сможете довериться и рассказать об этом. Получить сочувствие и поддержку от него.Лучше всего это делать с психотерапевтом, которому Вы доверяете. Он обеспечит безопасность, конфиденциальность и принятие.
психолог онлайн
Здравствуйте, Ника! Рекомендую Вам обратиться к психологу. Если Вам сложно посетить специалиста - можно организовать скайп консультацию. Буду рада Вам помочь!
психолог онлайн
Доброго дня!
Травми які траплялись з нами, назавжди залишаться з нами. Ми туди не повернемось и змінити події не зможемо. Але є ще наше сьогоднішнє життя. Його ми таки можемо поміняти. Навіть не потрібно якихось надмірних зусиль. Просто помітьте - ви вже це робите. Ви із внутрішнього заточіння вийшли в зовнішній світ, і до вас звертаються різні люди. Ви не залишились самі. І вже за це себе варто поважати. І через деякий час ви зможете до когось наблизитись, до людини, яка розділить з вами тягар ваших страждань.По пів кроку, потихенько, але робіть кроки, і за кожен себе поважайте. Гадаю. так ви зможете змінити своє життя. І тоді воно наповниться свободою, справжністю, різноманітними посмішками, насамперед Вашими.
психолог онлайн
вам важно довериться специалисту (психологи хранят тайны) и рассказать о том, что произошло, получить поддержку в безопасном пространстве психологического взаимодействия.
Если готовы - пишите, договоримся о консультациях.