Відносини зі своєю половинкою
У нас з коханою людиною постійно, вже багато років поспіль, виникають конфлікти по одній і тіж причині.
Я у відносинах звичний до того, що якщо людина мені дорога і я сприймаю її частиною себе, то в мене не може бути якихось умовностей чи обмежень. Я в таких відносинах розчиняюся повністю і ніколи не рахую ні часу, ні можоливостей, ні витрат. Для мене це увесь всесвіт і я своїми вчинками показую своїй половинці, що для мене не має чогось більш важливішого, що може завадити приділенню їй уваги, допомоги чи підтримки.
І я ніколи не дозволяю собі, щоб я не робив і де б я не був, на зустрічах, нарадах чи таке інше. Коли вона телефонує, я завжди підійму слухавку телефону і відповін, що зайнятий, на зустрічі, чи на нараді. Або ж відпишу такого змісту смс. Відразу ж, коли в мене зявяється вільна хвилинка, я відразу перетелефоную. І для мене це є нормою і нічого я тут проблемного не бачу. Адже іншого в нормальних відносинах я просто не розумію.
Натомість моя половинка, вважає інакше. І мені говорить, коли вона зайнята, вона не може відриватися від справ, щоб щось там відповісти. Адже і так зрозуміло, що вона зайнята і якщо не відповідає, значить не має змоги і перетелефонує тоді, як повністю звільниться, чи вирішить усі свої справи. І нічого такого за пару годин, чи навіть півдня не станиця. Вона ж знає, що не гуляє, а займається справою тому впевнена у своїй правоті.
Натомість, я докінця не розумію, як так, що не можна знайти за пару годин, чи півдня пару секунд, щоб щось відповісти, хоча б по смс. Коли трапляється така ситуація, я не знаходжу собі місця, я не знаю що думати, чому вона не має часу щось відповісти і звісно виходить конфлікт. Потім ми все ж таки зустрічаємось, обговорюємо ситуацію і миримось. Але це все продовжується др наступної такої ж ситуації. Я дуже запальний і неможу в таких ситуаціях, якось зарадити своїм емоціям. І постійно її повторюю, що я заради неї готовий на все, віддаю її усі почуття, усі можливості і будь-яку допомогу, а натомість вона немає на мене іноді декілька секунд, щоб щось відповісти і мене заспокоїти в таких ситуаціях. А також, це моє прохання, вона сприймає як те, що я їй не довіряю і постійно хочу контролювати. А я всього навсього хочу бути спокійний, що все гаразд, розуміти для себе де вона і чим зайнята, чи нічого не сталося. Хіба це є щось занадто у відносинах між половинками?
Допоможіть розібратись у цій ситуації, підскажіть що порадите робити їй і мені, адже конфлікти руйнують відносини!
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Лилия Санжак (Шевкунова)
Юлия Мостипан
Вероника Павловна Медлярская
Добрий день, Іване.
Така поведінка, що ви описуєте, цілком нормальна для двох половинок одного цілого. Наприклад, так себе поводить немовля з мамою. Але для дорослих людей це занадто.
Зверніться до психолога очно, дослідіть, що означає ваша тривога. Можливо, знайдете спосіб з нею справлятись. Поведінка вашого партнера тут може бути ні до чого.
консультация психолога
Здравствуйте, Иван! Соглашусь с ответом предыдущего специалиста по поводу немовля з мамою. Это значит, что вы находитесь в слиянии со своей девушкой. Об этом свидетельствует то, что вы называете ее половинкой, вот эта ваша фраза тоже: "І для мене це є нормою і нічого я тут проблемного не бачу. Адже іншого в нормальних відносинах я просто не розумію." А для вашей девушки это по-другому. Можете ли вы принять тот факт, что вы хоть и близкие, но все же разные люди, с разной личной историей и личными предпочтениями. Что для вашей девушки похоже такая близкая дистанция в отношениях чрезмерна, а для вас она нормальна. И вы хотите, чтобы она думала так же как вы, чувствовала так же как вы, не можете принять ее отличие от вас. Слияние - это всегда непроговоренный контракт об отношениях. То есть у вас в голове есть набор того, что нормально или не нормально для отношений двух любящих людей. Но это ваш набор, это для вас так, для другого человека может быть по-другому. Этот способ контактирования когда-то был вам необходим, но сейчас уже не работает и разрушает вашу жизнь. Его можно изменить, расширить ваш набор способов контактирования с миром и другими людьми, но для этого нужна работа со специалистом. Будет желание и готовность поработать с этим - обращайтесь.
консультация психолога
Я в таких відносинах розчиняюся повністю і ніколи не рахую ні часу, ні можоливостей, ні витрат. Для мене це увесь всесвіт і я своїми вчинками показую своїй половинці, що для мене не має чогось більш важливішого, що може завадити приділенню їй уваги, допомоги чи підтримки.
- и это ненормально, это неправильно.
Проблема в привязанности и зацикленности друг друга.
Вы должны быть как две параллели которые идут вместе, но не переплетаются (не ограничивают свободу друг друга и не посягают на личностное пространство).
При этом каждый – личность, индивидуальность. У каждого есть возможность парить в небе, достигая нужных целей в жизни, и реализовывать свой внутренний потенциал (талант/предназначение).
Натомість моя половинка, вважає інакше. І мені говорить, коли вона зайнята, вона не може відриватися від справ, щоб щось там відповісти
- Всё просто. Вы любите больше, нежели Вас в этих отношениях. Вот это Вас и злит. А это уже не любовь, это эго.
Если Вы хотите, что то получить взамен, не называйте это любовью. Рави Шанкар.
Будут вопросы - спрашивайте.