як жити без антидепресантів? як позбутись дурних думок і обід?
я безхребетна. Останнім часом знову перетворююся в овоч. Нічого не встигаю зробити, повільна, втрачаю концентрацію і память, атакують погані думки і болючі спогади (все що колись було поганого в голові, хоч як стараюсь переключитись не виходить). Востаннє такий стан перетворився на тиждень плачу і рік прийняття антидепресантів, та в цей період я вперше почувалась вільно і щасливо. Антидепресанти помагали, але після лікування я знову не хочу жити. Я розумію що проблеми не вирішуються пігулками, та я не можу без них нормально жити. Поки приймала ліки, щось наче блокувало всі негативні думки. Але без ліків і в тому самому становищі з якого починала. Сімя завжди на першому місці. Мій батько алкоголік, скільки його памятаю, він постійно нас принижував, морально "травив". Тепер він допився до паркінсона і до 4 стадії алкоголізму. І хоч і далеко від мене живе та я Мушу спілкуватись з ним по скайпі так як він вже дуже погано ходить і цілісінькі дні сидить вдома сам у 4х стінах, він втратив друзів, з родини з ним теж ніхто вже й поговорити не хоче, але лишити його тепер самого я не можу (він і сам вже говорить з якимись гномами про суєцид). Мама працює по 20 годин в сутки, аби не бачити його пяного, через що спить по 3 години в день і дуже знищила своє здоровя. Бабця егоїстка, тепер теж дуже хвора. Я третій тиждень їжджу з нею по різних лікарнях і ніхто не може визначити точного діагнозу, хоча показники аналізів дуже погані. Хоч вона фізично ще має сили нічого не робить сама. Поки я тут мною командують постійно, вже навіть води собі сама не налиє в стакан, хоч вона поряд. Мимо того що мені постійно вказує що зробити, замість мене вже й відповідати почала, якщо при ній інші люди щось у мене питають. Я не маю сил терпіти. Я не можу змінити своє відношення до всієї цієї ситуації, хоч знаю що потрібно. Не можу не поговорити з татом, бо знаю що він сам один, і це мій батько, який б він не був. В нас не діалог, а вислуховування безпідставних монологів на тему "яка я свиня і проститутка". На маму не можу відпустити обіду за вічну травлю в дитинстві і вічних синців і 4х зламаних на ж.. тріпачок. я не хочу ображатись, але не можу відпустити. А хто я? сімя мала рацію - я лиш "мале гівно на паличці", нічого не вмію зробити добре,ніколи нічого не закінчила. постійно перегораю тільки почавши якусь справу. ніщо не цікавить, ніколи не любила і нікому не потрібна. як жити без антидепресантів? чи просто їсти їх поки не здохну, раз лиш вони роблять мене щасливою і живою?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы знаете как уничижительно и пренебрежительно обращаться с собой,опыта поддержки и принятия у вас нет.Для того чтобы начать менять свою жизнь, вам нужна поддержка.Есть такие бесплатные группы ВДА- взрослые дети алкоголиков, узнайте есть ли такие в вашем городе,есть электронный вариант http://www.detki-v-setke.narod.ru/ .Очень желательно посещать психолога очно, если есть такая возможность.То,что сделали с вами ваши родители- это их ответственность,то что вы делаете с собой- это ваша ответственность.
консультация психолога
Доброго дня,
Ваша історія викликає дуже багато співчуття Вам і багато злості на Ваших батьків. Ви молода і у Вас все життя ще попереду, але схоже батьки і бабуся, а також увесь вантаж минулого не дає рухатись вперед.
Якщо Вам допомагають антидепресанти - то приймайте їх, але під наглядом психіатра. В цьому немає нічого страшного, це пігулки від яких Вам краще. Обов"язково зверніться до психолога (психотерапевта) - Вам треба підтримка, не зволікайте. І якщо Ви зможете знайти терапевтичну групу (як радила моя колега у попередньому пості) - це також буде дуже корисним. Шукайте допомоги спеціалістів, боріться за своє життя і щастя.
психолог онлайн
Здравствуйте. Есть только один способ "позбутись дурних думок і обід" - решиться на длительную психотерапию и при поддержке психолога начать проживать все те чувства, которые Вы так долго носите в себе и которые продолжают отравлять Вашу жизнь. Вы же моете свое тело? Такое же омовение и очищение необходимо Вашей душе. И Вы наверняка кушаете. Душе тоже необходимо питание - вера в себя, самоуважение, любовь, забота, терапия, бережное к себе отношение, позитивные эмоции. Что может приносить Вам радость прямо сейчас в Вашей жизни? Пробуйте понемногу переориентировать свое сознание, мысли с негатива на позитив. Учитесь подмечать в мире что-то необычное, интересное, забавное. Умейте находить всегда "другую сторону" - где минус, там и плюс, важно захотеть его разглядеть.
Ещё Вы наверняка носите одежду. Защищаете свое тело от дождя, солнцепека, холода, ветра. Так и душу, сердце, всю себя тоже нужно оберегать от душевного холода, обесценивания, колкостей, резкости, любого агрессивного воздействия других людей, будь то бабушка, отец или кто-либо ещё. Учитесь говорить свое твердое "нет" и давать отпор возмутителям своего спокойствия. Вы имеете право защитить себя. Вы имеете право сказать им то, что Вы о них думаете. Вы имеете право жить свою жизнь так, как сами захотите. Вы никому ничего не должны. И тем более Вы никому не обязаны быть удобной.
Таблетки действительно проблемы не решают, лишь временно притупляют душевную боль, и она никуда не девается. Раз уж Вы сюда написали, то наверное Вы готовы начать её понемногу проживать, вытаскивать из себя как занозу. Я верю в Вас и что у Вас все получится! Сил Вам и ресурсов, чтобы прожить и справиться со всеми обидами, болью, неприятными чувствами. И помните: раз уж Вы через такое прошли, на самом деле Вы - сильная!
психолог онлайн
Здравствуйте!
Считаю невозможным помощь онлайн или рекомендации. У вас сложная ситуация, которая требует терапевтического вмешательства.
Вы не живете своей жизнью, вы прислуживаете другим. Сами все понимаете, но ничего не меняете. Таким образом, либо у вас недостаточно внутренних сил и опоры (в этом и поможет психолог), либо сложившаяся ситуация вас на самом деле устраивает. Потому как если с детства вам твердили, что вы ничтожество, то стать "кем-то" вы можете лишь забыв о себе, своих потребностях, и прислуживая другим, заботясь о них. Таким образом вы и себе доказываете, что вы "кто-то" и этот "кто-то" - хороший.
Обратитесь за консультацией психолога!
Удачи!