Проблеми з увагою і пам"яттю, чи просто неуважність
Нещодавно я пішла в магазин за покупками. Розплачуючись за товар я дала продавщиці 200 грн, на що вона сказала, що в неї немає здачі. Тоді я подумала, чи буде відповідна сума меньшими купюрами, я порахувала відповідну суму, решту поклала у гаманець. Справа в тім, що я не звернула уваги, чи забрала 200грн, чи ні. Потім я підійшла до продавщиці із запитанням, чи вона віддала мені гроші, на щ вона відповіла звичайно так. Через декілька днів я знову піщла за покупками. Мені треба було заплатити 67 грн. У мене було 50, 20, 20 грн. я знову не звернула уваги, запам"ятала 7 і віддала 90 грн. Чи може така неуважність бути проявом серйозної хвороби, чи мені слід просто бути більш сконцентрованою ?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте, nik90f5.
Рассеянность в одном всегда следствие концентрированности на чем-то другом. Если такая рассеянность повторяется регулярно и часто, то может стать предметом беспокойства, а может и не стать (а Ваши два случая это не регулярно и не часто).
Скажите, Вы чем-то озабочены, о чем-то напряженно размышляете?
психолог онлайн
Поддержу ответ коллеги.
Ваша рассеянность - скорее всего признак того, что Вы в данный момент переживаете какой-то стресс. Скрытый или явный. И на него отвлекается Ваше внимание. Что у Вас происходит в данный момент в отношениях с родителями, с парнями, с подругами, в учёбе или работе? Испытываете ли в данное время какое-либо внутреннее напряжение?
Дополнение от автора
Щодо відносин з батьками : часто виникає конфлікт з мамою, яка вказує що мені робити. Я розумію, що вона моя мама, але все ж таки я давно доросла і повинна стати самостійною. Вона лізе буквально майже в усі мої справи. Наприклад, я стараюсь по дому допомогти, а вона або прискіпуєтьяс до чогось несуттєвого, що все я не так роблю. Або вказує, куди покласти ту чи іншу річ, що я сама звісно знаю. Якщо я зроблю по своєму – обурюється. Мене це просто бісить. На роботі я працюю вчителем в музичній школі, зараз у відпустці, особливих проблем немає. Щодо хлопця – ходила на побачення з кількома хлопцями, з якими познайомиласт по інтернету. В одного з них виявилась дівчина, яка потім до мене подзвонила і ображала, інший спочатку писав, що я йому цікава, а потім , що можливо нам слід менше спілкуватись, бо він навіть з своїми рідними він не кожного дня спілкується. Тому нажаль в мене хлопця немає. Я інколи переживаю через це. Боюсь залишитись сама, час минає і хочеться вже стабільних і серйозних відносин.
психолог онлайн
Тепер розумієте, чому у Вас проблеми з увагою та пам'яттю?
Вони підштовхуєть Вас до психологічної роботи над собою.
По-перше, треба якнайшвидше відокремитись від матері. І психологічно, і фізично. Бо через ці нездорові відносини у Вас не тільки не має власного життя, але й не буде хлопця. Бо ніякий нормальний хлопець не стане терпіти таке поряд із собою.
Взагалі то Вам бажана очна робота із психологом. Не за перепискою.
психолог онлайн
Здравствуйте, nik90f5.
Скажите, а вопрос, который Вы вынесли в заголовок своего письма еще актуален для Вас?
Если нет, то могу ли я быть Вам еще чем-то полезен?
Дополнение от автора
Увага і пам"ять дещо покращились. Коли я зосереджуюсь - все добре. Але коли починаю розмірковувати, і виконувати щось " на автоматі" - інколи припускаюсь незначних помилок. Мама так само лізе у мої справи, навіть коли я кажу, що це не треба. Я розумію, що проблему треба вирішувати лиш переїздом. Але ситуація така, що переїхати неможу. Я живу в селі, і якщо переїду, то в місто. а це далеко від дому. Вдома мене тримає робота, якою я задоволена. Іншу роботу вчителя буде знайти вкрай важко, почнуться фінансові проблеми, бо оскільки я живу з батьками - бюджет спільний, а коли я буду жити окремо - звичайно не буду брати грошей у батьків. А на зарплату вчителя вижити важко. Я буду жити по суті одна. Ні підтримки, ні опори. Я не боюсь відповіальності, просто розумію, що проміняю відносно спокійне і комфортне життя на багато проблем і нестабільність. Я б хотіла піти від батьків, вже коли вийду заміж, а не просто так, з нічев"я переїжджати.
психолог онлайн
Я думаю, что за все в этой жизни надо платить.
И Вы платите за "..відносно спокійне і комфортне життя.." тем, что "..часто виникає конфлікт з мамою.."
И очень хорошо понимаете, что в случае переезда в город "..почнуться фінансові проблеми.." и "..Я буду жити по суті одна. Ні підтримки, ні опори.." (Это тоже можно рассматривать, как, своего рода, плату за Вашу свободу, независимость, самостоятельность и право самой устраивать свою жизнь.) - и Вы пишете: "..ситуація така, що переїхати неможу.." - это ВАШ выбор - такую плату Вы, похоже, пока заплатить не готовы.
Если Вы, например, выйдете замуж, то, естественно, можно предполагать, что будет много каких-то других проблем и какая-то в чем-то нестабильность - в нашей жизни всегда присутствуют проблемы... И за их разрешение тоже надо будет чем-то платить...
Хотя Вы пишете "..Я не боюсь відповідальності.." - у меня сложилось впечатление, что Вы не чувствуете ответственности за собственную жизнь, а держитесь за родительский подол.
И пока Вы будете себя так чувствовать и "преподносить", то с хлопцами, скорее всего, будут проблемы.
Но Вы так и не сформулировали свой вопрос...
Дополнение от автора
З переїздом забагато проблем почнеться, і багато чим я буду жертвувати, і я знаю, що мені буде ой як важко. Коли я піду з дому, назад вже наврядчи повернусь. Лякає те, чи не буду я про це жаліти. З іншого боку гіперопіка мами ні до чого доброго не призведе. Бо хочеться бути самою хазяйкою, а не бути на побігеньках (звичайно більшість справ я сама роблю, але і мама просить, щоб зробила те, чи інше) . Вже виникли проблеми з хлопцями, бо в село, в селі мало жителів, і щоб знайти нормального хлопця, треба шукати в місті. Мої невдалі інтерент знайомства довели мені це. І в проживанні з батьками, і в проживанні самій є плюси і мінуси. Питання : як зробити правильний вибір ?
психолог онлайн
Да, конечно всегда хочется, чтобы (как говорится) "и рыбку съесть и ног не замочить". Но, к сожалению так не бывает!
Трудность выбора состоит и в том, что всегда будут "плюсы" и "минусы", и в том, что все аспекты, все стороны, все сложности, с которыми Вы можете столкнуться, предусмотреть невозможно. Принимая какое-либо решение, и пытаясь взвесить все "за" и все "против", мы можем только повысить вероятность благоприятного для нас исхода. Но гарантий у нас НЕТ! Какое бы решение Вы не приняли, в будущем Вы хоть о чем-нибудь обязательно пожалеете - ошибок еще никому не удалось избежать. Ну, уж так устроена эта жизнь...
И еще, я думаю, она устроена так, что отделение от родителей и обретение свободы и самостоятельности (как Вы пишете: "..хочеться бути самою хазяйкою, а не бути на побігеньках..") - это естественный здоровый процесс, который делает человека ЧЕЛОВЕКОМ, и позволяет прожить СВОЮ жизнь, устраивать ее так, как Вы сами считаете нужным - "..бути самою хазяйкою..".
Решение за Вами!
Дополнение от автора
Дякую вам за пораду. Я зрозуміла, що переїзд необхідний для мене. Що це буде новий, важливий етап в моєму житті. Я вже обміркувала, що портібно спочатку батьків підготувати, а не з бухти - барахти сказати " я переїжджаю". Потім пошукаю роботу, далі звільнюсть з теперішньої роботи. Ну і знайду житло. Приблизно за таким планом буду діяти. Надіюсь, в мене все вдасться !
психолог онлайн
Удачи Вам! (Она Вам точно понадобится!) И веры в свои силы!