Я не люблю свою зовнішність, часто переїдаю, не можу знайти собі заняття, що робити?
Нас три сестри, я себе порівнюю весь час зі старшою. Вважаю себе негарною, переїдаю, не радію, мучуся, що нічого не знаю, не реалізувалася, не дотепна, не красива. Переїдаю, не можу стриматися. Старша сестра стала мало їсти, я ж при всіх з
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий день!
Якщо людина весь час буде порівнювати себе з кимось ішим, вона ніколи не буде знати спокою в душі, тому що кожна людина - індивідуальність. В кожній людині є щось хороше і щось погане одночасно. Тому і ваші сестри не ідеальні і ви не ідеальні, ніхто не ідеальний. Людина - сама собі господар, в своїх думках і почуттях і вона може себе або зацькувати, так як це зробили Ви, або бути до себе доброю і любити себе такою, яка вона є. Вибір за Вами. Почніть з того, що в спокійній обстановці кладіть список зі своїх достоїнств і досягнень. Це може бути: 1. Добра господиня; 2. Гарно готую; 3. Великі очі; 3. Вмію співчувати і. т. д.
Напишіть 20 таких пунктів і подумайте над ними.
Потоім знову пишіть сюди.
З повагою, Резнік Галина!