Допоможіть , що мені робити?
Моїй мамі 42р, вона має рідну сестру 20р, тобто моя цьоця, а мені 22р. Закоханий в цьоцю вже давно, а десь вже рік як займаємося сексом, ми були один в одного першими. Вона дуже красива, схожа на маму, як зовнішньо так і усім, відноситься до мене неначе друга мама, навіть краще) живемо в одному будинку, росли як брат і сестра, але так подобаємося один одному, що немає ради.. Ми закохані, але ніхто цього не знає, а тим більше про секс. Хочу щоб вона була моєю дружиною, і жити окреме від батьків.
Я без неї неможу, вона моє все, кращої просто для мене не знайти. Ми вже від школи разом завжди ходимо в кіно, в клуб, та інше, я знаю її краще ніж себе, а вона мене знає, довіряє. Та за нею хлопці плачуть , а вона навіть на них не дивиться , а тулиться до мене. І я ніколи навіть на іншу не подивився.
Знайшов кохану прямо в дома, сам виховав та захищав, оберігав, догоджав, віддавав все що мав, з 19років працюю, то купував що було треба, одяг, гаджети , та інше.
Це реально? Це інцест? Мама мене вб'є, тато вижене з дому? Допоможіть розібратися, чи так можна?
Вопрос от: ; Возраст: 22
Дополнение от автора
Цьоця — Тітка

психолог онлайн
Здравствуйте, Андрей. Важно понимать, что основная причина запретов в данной категории это кровосмешение, то есть если у пары родственников рождается ребенок, то у него увеличены шансы патологий. В этом вопросе необходимо консультироваться с докторами. Еще стоит ознакомится с законами по этому поводу (да это называется инцестом).
В остальном Ваше родство не имеет никакого значения. Если вам хорошо вместе, то и живите счастливо. Только Вам решать, что делать с Вашей жизнью и какие цели преследовать, но и Вам брать ответственность за Ваши действия и результат. Безусловно, вы столкнетесь с непониманием и осуждением, такие люди найдутся. То как отреагируют Ваши родители Вам никто не скажет, ведь лучше Вас их никто не знает.
психолог онлайн
Так, юридично - це інцест. І по закону такий шлюб в Україні не можливий. Навіть якщо Вас розпишуть, не знаючи про те, що Ви тітка та племінник - то суд може скасувати такий шлюб. Але, звісно, заборонити Вам жити разом, юридично ніхто не може.
Також у таких батьків вірогідність народження хворої дитині близько 25%. Ви повинні це розуміти.
Реакцію Ваших батьків ніхто окрім Вас спрогнозувати не може, Ви знаєте їх краще. Спробуйте поставити себе на їх місце.
І давати якісь поради тут в такій ситуації в принципі Вам не мають права. Окрім єдиної - дуже добре подумати, все зважити і прийняти рішення, з яким Ви готові жити все життя. Яким би воно не було - вся відповідальність за нього буде на Вас і вашій тьоті. Ніхто інший не може зробити такий вибір за Вас.
З повагою, Тетяна