Творчо деградую
Добрий день. Більше не можу з цим спрявлятись сама, тому звертаюсь до вас. Я займаюсь (-лась) музикою вже багато років. Працювала з групами, ми виступали на малих і великих сценах, записувались, коротше, йшов активний процес. До цього я йшла мало не з несвідомого дитинства – скільки себе пам'ятаю, всюди при нагоді акцентувала, що стану співачкою. В мене є відповідні дані і навички. Та й досвід вже не новачка. Не так давно я пішла з однієї групи – технічний рівень там був просто шикарний, але мені хотілось побільше сучасності і креативу. Так я зійшлась зі своїми знайомими, музика яких дуже мені імпонувала, і ми почали роботу разом. Рівень там був слабенький, зате музика була «жива». Як часто буває, група розпалась. І зараз ми з її гітаристом разом. В нас вже, можна сказати, «сімейні стосунки», живемо разом, дуже сходимось як люди. Але творчо я нещаслива. Володя (так звуть мого хлопця) – за професією дизайнер, і більшість часу присвячує своїй роботі. Дуже любить музику і хоче нею займатись. Між тим, він не має належного технічного рівня в музиці, і грає «в своє задоволення». В нас немає репетицій, нам довго не вдається знайти людей, щоб створити групу. Бо ми маєм різні підходи: для Володі головне «душа», а я вважаю, що крім «душі» має бути ще й професіоналізм. (Можливо, тому, що в мене більше досвіду в музиці). В мене враження, що я деградую. Що мій рівень невпинно падає. Я часто плачу, взимку просто не жила, а доживала до весни, були депресії, останнім часом не можу ходити на концерти, будь-яка розмова про музику мені дуже псує настрій. Володя не пускає мене грати з іншими людьми ( ревнує, бо думає, що це така ж інтимна річ, як стосунки, і переконати його неможливо), і сам не може організувати роботу над своїм технічним рівнем. Це була справа мого життя. Я боюсь і не хочу сім'ї, дітей, бо знаю, що не реалізувалась. І не бачу, як можу реалізуватись тепер. Допоможіть, будь ласка, порадою…
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
добрий день.
якщо ви відчуваєте , що творчо не реалізуєтесь, то краще вам зясувати стосунки із своїм хлопцем зараз, бо депресії та поганий настрй не покращать вам життя. Проясніть для себе чого Ви більше хочене: зберегти стосунки з Володею чи реалізуватися творчо. Якщо творчість для вас важливіша, ви все життя будете звинувачувати його за нереалізованість.
Дополнение от автора
В тому й справа - я не хочу вибирати між стосунками і творчістю! Невже нема можливості їх поєднати?
консультация психолога
Katrin, спробуйте переконати вашогоь хлопця, що час хоббі перетворювати на роботу, щоб заробляти собі на життя, а потім - на життя вашої родини. А без підвищення професіоналізму - це буде неможливо. Варто поєднувати техніку і душу в даному випадку.
психолог онлайн
Или любовь или творчество. Похоже ты выбрала любовь и прогадала. Совместить эти вещи невозможно. Любящий, любит кого-то и несчастлив ибо не реализован творчески, творческий человек, любит творчество и как правило несчастлив в любви. Если так важно самореализовываться, выбирай творчество и страдай уже от отсутствия любви.
Можно, правда, вообще не страдать. Но тут нужна привычка к счастью. Любовь к себе, жажда жизни и радости. Высший пилотаж! Только в этом состоянии можно совместить все, что угодно.
психолог онлайн
Здравствуйте, Катрин.
Почему вы решили, что выбор именно между отношениями и музыкой?
Думаю, что на самом деле вы просто боитесь.
1. Боитесь обидеть Володю.
2. Боитесь, что не успеете чего-то в музыке и в семейных отношениях.
Но Володя если захочет обидеться - он это сделает в любом случае и по любому поводу. И что за жизнь будет, если вам прийдется отказаться от саморазвития, профессиональной реализации - ведь это же неотъемлемая часть?
А с другой стороны - через 20 лет, когда вы, отказавшись от музыки, останетесь с Володей - что он будет говорить вам о вашем культурном уровне тогда?
Но можно ли предположить, что Володя на самом деле тоже боится - боится, что Вы обгоните его и он останется далеко позади.
Можно подумать, если бы вы были знакомы раньше, так Володя был бы вообще против того, чтобы вы вообще стали музыкантом!
Думаю, что вам просто надо принять свое собственное решение и обрести ту свою радость творчества, созидания и роста, которую вы так хотите обрести.
А для мужчины (ну я много таких знаю и сам к ним отношусь) - это так здорово, когда любимая женщина счастлива в своей работе - профессиональной деятельности!
Будьте уверены в себе или играйте блюзы.
Хотя... неуверенный блюз - это странно.
Дополнение от автора
Дякую за відповіді! Сподіваюсь, все надагодиться...