Як позбутися страху
Доброго дня. Мені 19, на вигляд звичайна дівчина, але у мене досить така нестандартна ситуація. За весь час у мене не було зовсім стосунків з хлопцями, у підлітковому віці, весь час приділяла навчанню, та і комплекси були, тому думала що хлопцям я не цікава. Зараз ця ситуація мене дуже хвилює тим, що я боюся заводити якісь знайомства тому, що зовсім не знаю як себе поводити з хлопцями. Але найбільший страх полягає в тому, що я думаю( або ж накручую себе) що з яким би я хлопцем не починала спілкуватися всі будуть зразу ж настоювати на інтимних відносинах( це мене також турбує тому, що я virgo). Як мені побороти це, і починати знайомитися з хлопцями, як перебороти це все?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Здравствуйте, Марина!
Вы можете выбирать с кем вы готовы встречаться, а с кем нет, выбирать темп сближения, вы можете встретиться несколько раз, а потом отказаться встречаться , если вы не хотите чего-то в отношениях( в т.ч. секса), вы можете отказываться и поступать как хотите вы. Похоже у вас трудности в том, чтобы говорить "нет", иметь говорить право говорить это слово. Над этим можно работать с психологом( над тем, чтобы не быть послушной, ведь мужчины это не ваши родители).
психолог онлайн
Волнения обоснованы. Неправильно расставленные приоритеты могут привести к тому, что Вы такой "невидимкой" пропустите брачный возраст. Надо разбираться с восприятием себя как женщины. Привлекательной, желанной... С пониманием, что если Вы родились женщиной, то, что мужчины будут хотеть с Вами секса. Это не просто нормально, это прекрасно. Разве не для этого Вы пришли в этот мир женщиной? То, что Вы девственница ничего не меняет. Во-вторых, я бы порекомендовала разобраться с умением говорить "нет". То, что парни будут хотеть секса, не значит, что Вы не можете им в этом отказывать, пока сами не решите, что хотите. В-третьих, я бы посмотрела, что за родовая история стоит за Вашим страхом.
Дополнение от автора
Доброго дня Тетяно. Ви дуже правильно сказали, що за такою поведінкою, я дуже боюся пропустити той вік, коли люди одружуються. Можливо і сім'я моя також на це по впливала, адже стосунки з мамою у мене поверхневі, тобто ніяких подробиць мого життя мама не знає. Та і розповідати мамі про хлопця це ще один великий страх. Проблема навіть не в тому, що я не можу сказати "ні" хлопцям, проблема в тому, що я боюся взагалі з ними спілкуватися ( це стосується реальних зустрічей), мабуть все таки дуже по впливало те що я пропустила ці поняття як "перша закоханість", "перший поцілунок"... адже саме в підлітковому віці все це трапляється. І якби то сказати, мене дуже от лякає те, що а як відреагує хлопець на те, що в мене нікого не було.
психолог онлайн
Вам страшно и стыдно общаться не только с мужчинами, но и с мамой. Как вы сами замечаете, ваши сложности родом из детства, из отношений с близкими. Здесь на сайте эти вопросы не решить.Лучше всего очно работать с психологом , с которым возникнет доверительный контакт( будет безопасно) .
психолог онлайн
Добрий вечір
Перш за все, проаналізуйте свою думку "з яким би я хлопцем не починала спілкуватися всі будуть зразу ж настоювати на інтимних відносинах" - якби вона опинилась в залі суду, які б були докази за цю думку? Конкретні факти, а не ваші суб'єктивні відчуття, що підтверджують її? А які є спростовуючі докази?
Мабуть, що є й інші так звані "негативні автоматичні думки", що відносяться до спілкування з іншою статтю, треба їх ідентифікувати й не сприймати на віру, а піддавати критиці.
Також є спеціальна література для навчання соціальним навичкам - з чого починати бесіду, як підтримувати її - , або над цим можна попрацювати з психотерапевтом, або почати відвідувади групову терапію.