Відчуття страху
Мені 20 років!
Маю молодшого, і він деколи пізно приходить додому з прогулянки, і от недавно в мене почалось якесь незнайоме мені відчуття!
Я цілий час переживаю за нього!
Деколи навіть може бути таке, що він сидить вдома, а я вже переживаю, думаю про те, як і коли він прийде додому, якщо кудись піде гуляти!
Постійно якесь відчуття страху, і щось всередині живота мучить, якось не по собі!
Не могли б ви мені порадити, що мені робити!?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Есть какая-то история, которая развернулась в Вашем роду несколько поколений назад. Этот страх оттуда. Чего Вы ждете? Что с ним должно случиться?
Дополнение от автора
Я незнаю, що з ним може статися!
Просто переживаю за то,щоб він не вліз в якусь компанію, щоб не вживав алкоголь!
Ну історій як таких немає
В нас помер тато, а мама на заробітках, і ми з ним залишились з бабусею і моєю хресною!
В мене такого не було, щоб я постійно переживала, це почалось декілька днів тому!
Постійно хочеться поїхати ккдись, і не знати як брат,і де він!
психолог онлайн
Т.е. Вы сейчас ему и мама, и папа. Вы так решили, Вы так чувствуете. Но это не так. Вы такая же юная барышня, как и он. Вы не можете нести за него ответственность. Это первое, с чем нужно поработать. Попроговаривать себе "Я не мама, я не папа, я только сестра". А второе, если Вы не знаете таких историй, это не значит, что их не было. Особенно, если речь идет о 3-5 поколениях. И это отдельная работа.
Дополнение от автора
Порадьте, що мені робити з таким відчуттям!
Як його позбутися?
Бо я стараюсь відволікатись, не думати про це, але не виходить, всеодно за пару хвилин в мене дальше появляється таке саме відчуття!
психолог онлайн
Вы можете поговорить с мамой, рассказать о своих страхах. Включить ее в ситуацию. Это ее сын, ее ответственность. Поговорите с бабушкой. Пусть разделит это. Не оставайтесь наедине со своими эмоциями. Расскажите брату о своих предчувствиях. Может, это ему в какой-то момент жизнь спасет. Он будет предупрежден, будет осторожнее. Не замыкайтесь в себе. У Вас есть семья, пусть помогают. Обратитесь к психологу, в конце концов.
Дополнение от автора
Хорошо!
Спасибо!
психолог онлайн
Добрий вечір
Схоже за симптоматикою на різновид тривожного розладу, в такому випадку, треба буде працювати з переживаннями, вчитися їх диференціювати на корисні та некорисні, формувати нове бачення світу та сприйняття проблем.