Як розібратись у відносинах з хлопцем.
Доброго дня.В мене така можна сказати проблема..Зустрічаюсь з хлопцем майже 3 роки,живемо разом.Раніше він вже був одружений,розлучився,хоч за весь цей час навіть не отримав свідоцтво про розлучення від колишньої,каже що не віддає(ну я принаймі вірю йому,що він справді розлучився),не розумію причини чому він так довго затягує з цим..В житті він дуже добра людина,чуйна..є мінуса,як і в кожного напевно....дуже ревнивий,він постійно обіжається на мене,через будь яку дурничку,обіжається наприклад коли я їду додому до своїх рідних,тобто можу побути не більше 2 днів,1-2 рази в місяць...Ніколи не мала так можливості десь погуляти з друзями,відпочити.Постійно вдома з ним,або десь погуляєм і тільки вдвох.Зараз він на 3 місяці поїхав за кордон на роботу,в моєї кращої подруги було весілля,ну і звісно пішла сама,була дружка,сподобався дружба,гуляли,розмовляли ,спілкувались...І тут я вже справді запуталась в собі,я не можу зрозуміти чи я його справді люблю чи це привичка,мені жалко його,не хочу його розчаровувати ,як колишня дружина...мені здається,якби я його по справжньому кохала,то навіть би не думала про інших.Він сам по собі дуже закрита людина,не розговорчива,навіть не говорить про якісь там плани на майбутнє,взагалі нічого.Я настільки запуталась,сиджу вечорами з сльозами на очах,розгублена,не знаю що робити,як правильно поступити,чи є в мене до нього почуття.Порадьте щось,що можна сказати про такі стосунки?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий день!
Розібратися в тому, кого Ви кохаєте, Вам допоможе Ваше серце. Коли Ви були у стосунках, то там було багато такого, що Вам не подобалося: образи, ревнощі, обмеження. Ви все це терпіли із жалості, або страху залишитися самій. Тепер Вам сподобався інший мужчина, то може замість того щоб плакати вечорами, піти з ним на побачення і придивитися до нього. Ніхто Вам не каже зразк у ліжко стрибати з ним.
До речі, чому він розлучився?
З повагою. Резнік Галина!
психолог онлайн
видно не випадково він був ревнивий!Як тільки поїхав на пару місяців , так зразу ж і ....Вам дійсно потрібно розібратись з собою.Знайдіть на сайті психолога і попробуйте пройти консультативну роботу!Можливо це допоможе вам на майбутнє залишатись відкритою і вірною партнершею.
І не варто сидіти вечорами з "сльозами на очах і в розгубленості".
Ви вже все рішили.Зверніть увагу.
З однієї сторони ви вважаєте себе "дружиною", а з іншої вже чомусь-"колишньою"!.Ви що, вже взяли розвід??Можливо вам дійсно варто піти від даного мужчини, пояснивши йому, що справа не в тому що він поїхав на роботу, а в вас самій!Ви просите поради?Вона проста!Будьте правдиві з людьми поряд і ставте вимоги в першу чергу до себе і люди вас почнуть розуміти!
удачі вам!
психолог онлайн
Здравствуйте. У Ваших словах дуже багато різних почуттів: це і ревнощі, і жаль, і сумніви... Подумайте над тим, що для Вас є важливим у відносинах із партнером взагалі, якими Ви бачите свої майбутні відносини із чоловіком, чого б Вам хотілось у відносинах? Життя така штука, що завжди доводиться приймати рішення, навіть, коли нам здається, що це не так: ми ж навіть вранці прокидаємось і вже обираємо свій настрій... У Вас зараз є час і це прекрасна можливість розібратись у своїх почуттях! Для допомоги Ви можете обрати собі психолога і працювати. Успіху Вам!
психолог онлайн
Доброго дня.
У цей період відносин (3 роки), дуже часто стаються "розлучення" або розставання. Через те що у відносинах наче немає ніякої новизни, партнера ві знаєте, знаєте як позитивне так і негативне, дещо вже дістало, а гарне приїлось. І його відїзд дав вам можливість відчути новизну, це очарування, загадку іншої людини, відчути себе загадкою. Тому і стало таке питаня.
Відповісти на те що вам робити - доволі важко, враховуючи, мінімум інформації, та те що психологи не мають радити, а мають допомогти самому дійти до рішення.
Тому раджу по спілкуватися з психологом або психотерапевтом та визначитись у своїх подальших діях та почуттях.
психолог онлайн
Здравствуйте.
Мне непонятны несколько моментов: зачем Вам его свидетельство о разводе, почему Вы ездите к своим родственникам одна и что Вы от него ожидаете?
Вы пишете: "не говорить про якісь там плани на майбутнє,взагалі нічого" - т.е. Вы спросили как он видит Ваше с ним будущее, а он ничего не ответил? Или Вы просто ждете, что однажды он сам об этом заговорит?
"Постійно вдома з ним,або десь погуляєм і тільки вдвох." - Как Вы решаете что будете делать в свободное время? Вы предлагали собраться компанией еще с кем-то? Что он отвечает?
Не совсем понятно зачем Вы живете с человеком, который Вам по факту не интересен(в плане времяпровождения) и не перспективен(в том смысле что ничего не планирует).
>>>Порадьте щось,що можна сказати про такі стосунки?
Я бы сказала, что Вы почему-то сваливаете вину за непонятные отношения на него, будто он должен говорить, планировать и вообще всячески Вас развлекать, тогда у меня вопрос: а какова Ваша роль в этих отношениях?
>>>мені жалко його,не хочу його розчаровувати ,як колишня дружина...
Жалость - совсем не то чувство, на котором нужно строить отношения с мужчиной, ведь Вы ему не мама. В отношениях участвуют оба. У Вас есть какие желания и требования к партнеру и у него, и Вы либо можете удовлетворить желания друг-друга либо нет. Бывает так, что люди хотят быть вместе, но не знают как сделать так чтобы всем было хорошо, тогда они общаются о том что кому не нравится и ищут компромиссы, а Вы, такое ощущение, что просто сидите и ждете что что-то к Вам внезапно само придет.
Вам стоит обратиться на личные консультации к психологу, чтобы он направил Вас на тот путь размышления, который приведет к возможности разобраться в себе и в ситуации.